sobota, czerwca 16, 2018

MOOV, lakiery hybrydowe od Kontigo.

Hej!
Witajcie Kochani w ten piękny weekend :) Chcę Wam dzisiaj pokazać śliczne kolorki lakierów hybrydowych firmy MOOV.
Moim zdaniem są idealne na lato i szalone wakacje ;)
Zapraszam na post.


Lakier hybrydowy Rebecca, to piękny ale zarazem zgaszony fiolet, lub wrzos. Moim zdaniem ma wykończenie pastelowe. Każda miłośniczka pasteli go pokocha.

Emma, to piękny niebieski kolorek, wpadający w błękit. Również pastelowy o dobrej pigmentacji.

Rose, to kolejny, piękny pastelowy, bardzo delikatny róż. Delikatnie wpadający w łosoś. Śliczny, każdy kto lubi stonowany, delikatny mani będzie z chęcią po niego sięgać.

 Wszystkie trzy kolorki są piękne, mają dobrą pigmentację, w zupełności wystarczą dwie warstwy do przyzwoitego krycia.
Ja jestem bardzo zadowolona z tych wakacyjnych kolorków i chętnie będę je nosić na paznokciach.
Warto teraz na nie się skusić, ponieważ trwa promocja na nie z 26,99zł na 16,99zł oszczędzamy aż 10zł, więc na prawdę warto :) Kto się skusi?
Dostaniecie je tutaj >> klik.

Dajcie znać, który z tych kolorów najczęściej gościłby u Was latem?
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. te kolory są zachwycające, prawdziwie wakacyjne, a do tego mega cudnie błyszczą. rewelacja, chyba zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro jest promocja to chyba się skuszę na małe zakupy lakierowe :) Z tych odcieni najbardziej podoba mi się Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny słoneczny sobotni dzień Przyznam szczerze że ja tylko raz miałam hybrydę na swoich paznokciach bardziej preferuje lakiery tradycyjne Ale też rzadko kiedy nakładam jak już to czerwień na te swoje obgryzione paznokcie hahaha z tych kolorów które tutaj prezentujesz najbardziej w oko wpadł mi fiolet Pozdrawiam cię pięknie i życzę ci przyjemnego weekendu


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. ten niebieski śliczny! :D idealny na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne masz kolorki tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni najbardziej mi się podoba, bo jest najbardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaje że naprawdę fajne kolorki wybrałaś jeszcze się nie spotkałam z lakierami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie mam odcień Rose na paznokciach, cudowny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać ze pigmentacja jest rewelacyjna! Szkoda ze nie mogę nosić hybryd :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten fiolet mnie urzekł, jeszcze niedawno nie byłam fanką fioletów, ale ten kolor jest tak piękny że trudno przejść obok niego obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej tej marki, ale bardzo mi się podobają wybrane przez Ciebie kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moov też jeszcze nie miałam, za dużo teraz tych wszystkich firm :) Podoba mi się ten jasny i turkusowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam taki zestaw, ale testy jeszcze przede mną - jestem bardzo ciekawa jak wypadną.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger