niedziela, czerwca 24, 2018

SWISS IMAGE, szampon i odżywka Gentian.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj polecę Wam serię Gentian firmy Swiss Image, jest to szampon i odżywka do włosów zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, rozjaśnianych.
Włosy rozjaśniane, takie jak moje wymagają szczególnej pielęgnacji. Często włosy blond mają tendencję do żółknięcia i zamiast pięknego, chłodnego blondu mamy żółtą poświatę na włosach. Pomocą w osiągnięciu ładnego, chłodnego odcienia i pozbycia się żółtych refleksów pomagają nam kosmetyki do tego przeznaczone. Jedną z takich serii jest właśnie linia Gentian.



PRZEZNACZENIE:
  • Włosy suche, delikatne,  zniszczone zabiegami chemicznymi (również kręcone)
  • Również włosy rozjaśniane – neutralizuje żółte refleksy
 DZIAŁANIE:
  • Dogłębne odżywienie  i regeneracja włosów
  • Zwiększenie objętości
  • Naturalne podkreślenie odcieni blondu
  • Pielęgnacja i odżywienie skóry głowy
GŁÓWNE SKŁADNIKI:
  • Alpejska woda glacjalna (polodowcowa)
    • pozyskiwana jest z lodowców podczas naturalnego procesu ich topnienia
    • jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń, dlatego uważana jest za najczystszą z wód
    • ma taką samą strukturę jak woda w naszym organizmie, dzięki czemu jest dobrze przyswajalna, skutecznie transportuje w głąb komórek wszelkie składniki odżywcze i aktywne
    • stosowana jest w kosmetykach, których celem jest nawilżanie, odświeżanie, wygładzanie i regeneracja skóry lub włosów
     
  • Gentian – goryczka alpejska
    • wzmacnia włosy, regeneruje, działa na rozdwojone końcówki
    • przeciwdziała wypadaniu włosów
    • odświeża kolor odcieni blond – neutralizuje żółte refleksy
    • posiada właściwości odżywcze i pielęgnacyjne
  • Polycare Boost – aktywny kompleks dodający włosom blasku

ZASTOSOWANIE:
  • nanieść Szampon na mokre włosy, wmasować we włosy i skórę głowy, a następnie spłukać
  • dla uzyskania optymalnego efektu po umyciu, należy użyć Odżywki Swiss Image Gentian.
Szampon i odżywka mają identyczne, stojące, miękkie tubki o poj.200ml, różnią się od siebie  jedynie napisem Shampoo/Conditioner. Mają bardzo ładne, gustowne, białe opakowania z niebieskimi akcentami, po które chętnie się sięga. Oba te produkty mają również niebieską zawartość. Szampon jest bardziej gęsty, o perłowym zabarwieniu i ładnym zapachu. To, że jest mocno gęsty sprawia, że jest bardzo wydajny ponieważ używam go zdecydowanie mniej. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, włosy przy myciu są mięciutkie, natomiast podczas spłukiwania czuć już tępość i skrzypienie, co mówi mi, że są mega oczyszczone. Drugim krokiem w pielęgnacji u mnie jest zawsze nałożenie odżywki.


DZIAŁANIE:
  • Dogłębne odżywienie i regeneracja włosów
  • Zwiększenie objętości
  • Naturalne podkreślenie odcieni blondu
  • Pielęgnacja i odżywienie skóry głowy
 
GŁÓWNE SKŁADNIKI:
  • Alpejska woda glacjalna (polodowcowa)
    • pozyskiwana jest z lodowców podczas naturalnego procesu ich topnienia
    • jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń, dlatego uważana jest za najczystszą z wód
    • ma taką samą strukturę jak woda w naszym organizmie, dzięki czemu jest dobrze przyswajalna, skutecznie transportuje w głąb komórek wszelkie składniki odżywcze i aktywne
    • stosowana jest w kosmetykach, których celem jest nawilżanie, odświeżanie, wygładzanie i regeneracja skóry lub włosów
  • Gentian – goryczka alpejska
    • wzmacnia włosy, regeneruje, działa na rozdwojone końcówki
    • przeciwdziała wypadaniu włosów
    • odświeża kolor odcieni blond – neutralizuje żółte refleksy
    • posiada właściwości odżywcze i pielęgnacyjne
  • Polycare Boost – aktywny kompleks dodający włosom blasku

ZASTOSOWANIE:
  • Dla uzyskania optymalnego efektu umyć włosy Szamponem Swiss Image Edelweiss, następnie nanieść odżywkę na odsączone włosy, pozostawić przez chwilę i dokładnie spłukać.
 Odżywka jest zdecydowanie rzadsza, również niebieska i o takim samym zapachu jak szampon. Oba produkty idealnie ze sobą współgrają. Odżywka cudownie zmiękcza włosy, usuwa tą szorstkość, tępość i skrzypienie po myciu szamponem. Włosy momentalnie są mięciutkie, nawilżone, gładkie, dobrze się rozczesują i co najważniejsze utrzymują świeżość na dłużej. Włosy po wysuszeniu są fajnie uniesione u nasady, nie mam przyklapu, którego bardzo nie lubię. Moje żółte refleksy są wyraźnie ochłodzone.
Moim zdaniem ten duet jest godny polecenia i o ile się nie mylę dostępne są również w Rossmannie.

Znacie tę linię do pielęgnacji włosów? Jak walczycie z żółtymi refleksami po rozjaśnianiu włosów?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. ja też co kilka myć sięgam po filetowe maski, odżywki i szampony aby neutralizować żółty odcień włosów, uwielbiam gdy są zimne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kilka dobrych opinii o produktach z tej firmy, sama jednak nie używałam. Fajnie że się sprawdzają!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam duet z innej serii, ale nie byłam za bardzo zadowolona. Takie przeciętniaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam odżywkę i szampon SWISS, jednak z innej serii, i u mnie średnio się spisały niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam chyba żadnego produktu do włosów z tej firmy, może kiedyś przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy nie miały do czynienia z produktami tej marki, ale czytałam sporo pozytywnych opinii o jej produktach. Myślę, że kiedyś poznam osobiście działanie tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam,a le fajnie wygląda konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten duecik i zdecydowanie odżywka jest moim ideałem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam cały czas problem z moimi rozjaśnionymi włosami. Będę musiała wypróbować, dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa seria :-)Ja wolę u siebie ciepły odcień blondu, zimny pojawia sie u mnie przypadkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie szampon może być jakiś zwyczajny, jednak odzywka i maska to podstawa i musi porządnie nawilżać moje włosy :) Są ona bardzo suche i puszące się z natury, dlatego na prawdę muszę bardzo o nie dbać aby osiągnąć pożądany efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten zestaw i sprawdzał się u mnie dość dobrze. Bardzo podoba mi się ich zapach - słodki jak guma balonowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nigdy nie musiałam farbować włosów, ale warto wiedzieć, które produkty są dobre w razie gdyby kiedyś :D Z tą marką nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Firmy w ogole nie kojarze,ale wazne, ze produkty spełniają swoje zadanie! Moze kiedys przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello, first time I am hearing about this products. Sounds great.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam już dwie serie kosmetyków tej firmy i bardzo je polubiłam - teraz mam na oku właśnie tę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dla mnie ta seria, ale ogólnie produkty do włosów tej marki mnie ciekawią i mam zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger