środa, czerwca 13, 2018

ISABELLE Nails, produkty do stylizacji paznokci.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu dotarło do mnie kilka produktów do stylizacji paznokci, ze sklepu IsabelleNails.
Latem uwielbiam nosić hybrydy w neonowych kolorach, dlatego wybrałam piękny, neonowy róż - neon sweetie nr 396. Drugim kolorem jest  purple metallic nr 423, jest to hybryda zmieniająca kolor pod wpływem temperatury.
Więcej dowiecie się czytając dalej.


 W moim zamówieniu znalazł się ten piękny, neonowy róż i tutaj musimy pamiętać o tym, żeby jeśli nie chcemy mieć prześwitów, to powinnyśmy nałożyć biały podkład. Mnie za bardzo to nie przeszkadza i w zupełności kładąc dwie warstwy wystarczą do ładnego, ale nie do końca kryjącego efektu.
Drugi kolor jak widać wyjściowym jest fiolet, natomiast podczas gorących dni będzie się zmieniał pod wpływem temperatury w róż. Ponieważ lubię zarówno fiolet jak i róż, dlatego kolorki bardzo mi pasują. Jeśli chodzi o kwestię techniczną, to buteleczki są białe, bardzo ładnie i elegancko wyglądają, do tego mają fajne, wygodne i krótkie pędzelki, którymi bardzo dobrze się operuje przy malowaniu paznokci.
Na uwagę z całego mojego zamówienia zasługuje baza budująca, poniżej trochę wiadomości na jej temat:
 Lakier hybrydowy Builder Base charakteryzuje się gęstą konsystencją, nie spływa na skórki i łatwo daje się modelować. Formuła Builder Base została dodatkowo wzbogacona o witaminę E oraz B5, niezwykle cenne dla kondycji paznokci.
Dodatkowo nowa baza hybrydowa Builder Base Isabellenails charakteryzuje się twardą strukturą przy jednocześnie dużej elastyczności. Baza Builder idealnie sprawdzi się przy nadbudowywaniu naturalnej płytki, do budowania perfekcyjnej krzywej C, a także do przedłużania paznokci.
Opracowanie bazy jest naprawdę proste, pilnik o gradacji 100/180 idealnie współgra z twardością produktu. Builder Base jest elastyczna, a równocześnie wytrzymała- nie mięknie pod wpływem czynników zewnętrznych, np. pod wpływem ciepłej wody.

Builder Base Isabellenails- jak używać?

1. klasyczna baza pod lakier hybrydowy
2. nadbudowanie naturalnej płytki i nadanie kształtu 
3. przedłużenie paznokcia nawet o 1 cm

Krok po kroku:)

  1. Opracuj płytkę paznokcia i odtłuść Nail Cleanerem Isabellenails. Możesz nałożyć na paznokcie kroplę Primer Bonder Isabellenails lub, w przypadku paznokci "trudnych" użyj Primer Acid Isabellenails.
  2. Nałóż warstwę Builder Base. Jej grubość uzależniona jest od efektu, który chcesz osiągnąć.
  3. Aby nadbudować paznokieć należy nanieść większą ilość produktu warstwami i każdorazowo utwardzić go pod lampą.
  4. Builder Base można także przedłużyć paznokcie na szablonie.
  5. W przypadku stosowania Builder Base w formie zwykłej bazy pod manicure hybrydowy– wystarczy zaaplikować cienką warstwę produktu i utwardzić go pod lampą (czas utwardzania zależny jest od mocy i rodzaju posiadanej lampy).
  6. Nałóż cienką warstwę dowolnego kolorowego lakieru hybrydowego Isabellenails i utwardź ją w lampie.
  7. Ponownie nałóż warstwę kolorowego lakieru Isabellenails i całość utwardź w lampie.
  8. Ważne! Pamiętaj o zabezpieczeniu wolnego brzegu paznokcia!
  9. Wykonaną stylizację zabezpiecz topem Isabellenails i utwardź manicure pod lampą.
  10. Na koniec pamiętaj o nałożeniu oliwki do skórek i paznokci Isabellenails:)
  11. Stylizacja gotowa! Teraz możesz cieszyć się trwałym manicure aż do 3 tygodni:) 
  12. Lakiery hybrydowe Isabellenails możesz utwardzać zarówno w lampach LED, jak i UV
Myślę, że niejedna z nas będzie zachwycona tą bazą. Każda miłośniczka stylizacji paznokci doceni jej walory i będzie chciała ją mieć :)
Pyłki zamówiłam z myślą o zrobieniu "efekt dymku". Jednak na razie moje dłonie są zniszczone, nie nadają się robienia im zdjęć, paznokcie są krótkie i efekt nie byłby zadowalający mnie samą, dlatego zrobię go za jakiś czas.
Polecam Wam ten sklep, na pewno znajdziecie w nim ciekawe produkty do paznokci :)
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Ten termiczny kolorek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten fiolet wpadający potem w róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt wyszedł, nie wiedziałam o tym białym podkładzie, cenna rada

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ta transformacja fioletu, super efekt, muszę sobie zamówić podobny lakier bo nie mam jeszcze żadnego termicznego

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne kolory wybrałaś ; ) Sama nie wiem który bardziej mi się podoba, sama rzadko noszę neony, ale lato sprzyja szaleństwu a ten róż jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam latem łączyć takie kolory z wakacyjnymi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier termiczny jest świetny! Uwielbiam taką kolorystykę u kogoś. U mnie najlepiej spisują się róże.

    OdpowiedzUsuń
  8. To kolejna marka lakierów, którą chciałabym wypróbować. Ten termiczny lakier wygląda cudnie - tak bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej firmy nigdy nic nie miałam, taka kolorystyka zachęca do zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te kolory i chętnie zobaczyła bym je na swoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  11. Termiczne kolorki zostawiam sobie na zimę:D Ten róż jest elektryzujący!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się wcześniej z tymi lakierami, ale termiczne bardzo mi wpadły w oko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczne kolorki Ci się trafiły, ja jeszcze nie miałam nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka kolorów od nich i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ladne kolorki ;) tej firmy jeszcze nie twatowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam okazji korzystać z produktów tej marki ale zapowiadają się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uzywam bazy budujacej tej firmy. Niestety przedłużenia paznokci są miękkie. Po kilku dniach 2-3 przełamują sie i odrywaja. Wszystko robię jak nalezy, więc .... dlaczego? Czy ktos to potrafi wyjaśnić? Proszę o podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger