wtorek, stycznia 02, 2018

SASSYMYPROM | biała sukienka.

Hej!
Witajcie Kochani:) Witam Was serdecznie w tym Nowym Roku 2018 :) Chcę Wam dzisiaj pokazać śliczną, białą sukienkę, która jeszcze przed świętami do mnie dotarła ze sklepu Sassymyprom.com
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Pomijając fakt, że zamówiłam sukienkę w kolorze czarnym, a niestety przyszła biała, to teoretycznie nie mam jej nic do zarzucenia. Jest ładnie uszyta, koronka jest elastyczna, miękka, nie drapie i ma piękny wzór:


Bardzo fajnie się ją nosi, na ważne wyjścia, bądź okoliczności będzie jak znalazł :)
Lubię takie proste fasony, dlatego ta sukienka bardzo mi odpowiada. Jestem z niej zadowolona i mam nadzieję, że Wam również się spodoba i przypadnie niejednej z Was do gustu :) 
Jestem ciekawa co o niej sądzicie i czy Wam się podobają takie proste fasony? Lubicie wstawki z koronki?
Podam Wam kilka przykładowych linków, gdzie znajdziecie inne śliczne sukienki: 
 Black prom dresses / klik
Plus size prom dresses / klik
Burgundy prom dresses
 Sassymyprom / klik

Pozdrawiam :)

46 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, wyglądasz w niej wyjątkowo. Szkoda tylko, że tak się pomylili z kolorem, czarna miałaby większego pazurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest świetna, a Ty wyglądasz w niej przepięknie!:)
    Szkoda, że nie przysłali czarnej, ale i tak jest super:)
    klik: 38$

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że może i dobrze że przyszła biała! Świetnie Ci w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nigdy nie mogę się przekonać do jasnych sukienek, w sumie to ogólnie jasnych ubrań zimą ;) Jednak w sumie ta sukienka mi się podoba i gdyby była czarna to pewnie nie robiłaby takiego wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że pomimo iż zamawiałaś inny kolor sukienka jest ładna ;). Mi się bardzo podoba i moze się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurdę fajna sukienka, sklepu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka :) Elegancka i klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz kochana:* Najlepszego na nowy rok:*
    buziaki;*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka, moja sylwestrowa była bardzo podobna ale czarna, ta mogłaby być nawet ślubna. wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w bieli, choć ja też wolałabym czarny wariant :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne nogi, sukienka extra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! To bardzo ważne, żeby koronka nie drapała. Super świąteczna sesyjka! Fajna choinka, taka trochę retro. My jednak postawiliśmy na łańcuchy i moja córcia założyła sobie na szyję i się rozpłakała, bo właśnie drapało XD
    Pozdrawiam i życzę spełnienia w nowym roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w tej sukience:* cudna fryzura i makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego w Nowym 2018 roku! Dużo blogowych sukcesów. Bardzo podoba mi się ta sukienka <3. jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba! Uwielbiam koronkowe sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biały to nie jest mój ulubiony kolor, ale sukienka świetnie leży! Wygląda na starannie wykonaną i robi wrazenie, więc w sumie powinnaś się cieszyć z tej pomyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie prezentuje się ta sukienka jest niezwykle kobieca i klasyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka. Klasycznie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, pięknie wyglądasz w tej sukience ;) Prawdziwa petarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale laseczka z Ciebie Kochana !!! Wyglądasz zjawiskowo ! Ślicznie wyglądasz w tej białej i myślę, że dobze że biała pezyszła a nie czarna hihihi :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Ci w takiej białej sukience! Wyglądasz bardzo promiennie. Według mnie czarna nie dawałaby takiego pięknego efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger