niedziela, stycznia 21, 2018

ROSEGAL | czarne czółenka i czarna lampa wisząca.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jak Wam mija niedziela? 
Czy też tak pochmurno i zimno?
W zeszłym tygodniu dotarło moje zamówienie jeszcze sprzed świąt, ze sklepu Rosegal. Jak wiecie bardzo lubię ten sklep, można w nim znaleźć bardzo fajne rzeczy i akcesoria do domu, nie tylko odzież, obuwie czy torebki. Ja znalazłam tam taką śliczną, wiszącą, czarną lampę z kryształkami, bardzo mi się ona podoba :) Ciekawa jestem, czy Wam również wpadnie w oko.



Czarne czółenka urzekły mnie tym ciekawym obcasem z dużą, białą wtopioną perłą. Wygląda to dość oryginalnie i niespotykanie. Lubię takie nietypowe akcenty, a Wy?
Z przodu ozdobione są kokardką z białą lamówką i białymi kuleczkami z cyrkoniami. Na pewno zobaczycie je jeszcze nie raz w stylizacjach, kiedy zrobi się trochę cieplej na dworze. 
Doświadczenie nauczyło mnie brać szpileczki, czółenka, czy ogólnie buty zwężane w palcach o dwa numery większe niż normalnie i wtedy są dobre ;)
Lampa ma śliczne kryształki umocowane w metalowych kołach, cała jest w kolorze czarnym. Niestety ta piękna lampa ma jeden mankament, mianowicie jest bardzo mała. Nadaje się tylko do małych pomieszczeń, no chyba że umocujemy ze trzy takie lampy, to wtedy będzie ok. Myślę, że mimo to znajdzie swoje miejsce ;)
Dajcie znać, czy podoba Wam się to co zamówiłam?
Pozdrawiam :)
 

26 komentarzy:

  1. Wow!! i love this black pump and lamp is beautiful!!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nietypowe te buty! Ja zamawiałam tylko jedne i przyszły mi tak na styk z rozmiarem, musiałabym mieć rozmiar większe niż zawsze :) Problem jest ten, że mam rozmiar 40 i często to jest największy dostępny rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są cudowne ! Uwielbiam takie piękne detale ! lampa również bardzo mnie zachwyciła Kochana . Szkoda rzeczywiście, że jeste mała :( Buziaczki Kochana Moja :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki urocze :) Nie wiedziałam, że mają tam tak fajne dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne są te buciki i slicznie prezentują się na nodze Chociaż ja wolałabym trochę wyższy obcas dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super buty i lampa. Nie widziałam takiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czolenka nie w moim stylu, lubie na wysokim obcasie, ale lampa jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty kompletnie mi się nie podobają, ale lampka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te buty, uwielbiam takie niebanalne fasony i akcenty, lampa też świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne buty:) lampa też bardzo mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  11. lampka fajna, ale buty nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty wyglądają całkiem fajnie, aczkolwiek sama bym takich nie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta lampa :D Gdyby była większa, to... Byłby czad :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne buciki w stylu chanel, u nas taki obcas jest niespotykany. ekstra

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty nie w moim stylu, ale lampa bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalne są te buty :) chociaż ja nie mam odwagi, żeby zamawiać buty za granicą :D Lampa również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta lampa, ładna ale tylko do małego pomieszczenia np. przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne buty takie inne i lampa tez świetna :) klik
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam pojęcia że Rosegal sprzedaje takie lampy, poklikane, obydwa produkty wyprzedane :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty nietypowe, ale trzeba przyznać, że ciekawie się prezentują :)
    Fajny pomysł na umieszczenie 3 takich lamp, czasem takie zestawy dają piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Butki nie mój typ, ale lampa wygląda kapitalnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te buty, ja właśnie myślałam żeby zamówić takie białe. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale oryginalnie wyglądają te czółenka! Nie wiem czy bym w takich chodziła, ale wizualnie super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger