poniedziałek, stycznia 15, 2018

ZAFUL | różowy szlafroczek i bielizna.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jakiś dłuższy czas temu zamówiłam w sklepie Zaful śliczny, różowy, milusi szlafroczek, body i biustonosz. Zaraz dowiecie się, czy wszystkie rzeczy przypadły mi do gustu, czy też nie. Zapraszam na post :)




W szlafroczku jestem zakochana, jest cieplutki, milutki, uroczo różowiutki, cudny po prostu :)
Nie zdziwi chyba nikogo, że moja córcia chciała mi go skitrać haha ;)
Jeśli chodzi o pozostałe dwie rzeczy, to zacznę od biustonosza, który jest śliczny, ma piękną, czarną koronkę i wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że miseczki są za małe. Podobnie rzecz ma się w przypadku białego body, jest piękne, ale czemu robią tak małe miseczki, kto mi podpowie? Niestety nie ma tutaj rozmiarówki jeśli chodzi o miseczki, jedynie w obu przypadkach jest S, M, L ależ szkoda, bo są takie śliczne.
Raczej nie będę zamawiała już bielizny (chyba ;)), no chyba że coś ogromnie wpadnie mi w oko i będę chciała znów zaryzykować i się skuszę ;) Ogólnie wszystkie rzeczy są bardzo dobre i jestem z tego zamówienia zadowolona.
Wpadło Wam coś w oko?
Pozdrawiam :)

32 komentarze:

  1. wiesz , że też zamówiłam szlafrok? czekam na niego ponad miesiąc. wydaje mi się , że to ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szlafrok cudny, podobny do takiego, jaki ja mam w domu. Bielizna śliczna, ale ja z moim 70E w życiu bym nie trafiła w chiński rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, szkoda że nie można wybierać rozmiaru miseczek w bieliznie ;-/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy. szlafrok na taki miły i ciepły jak lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szlafrok jest przeuroczy :) Bardzo mi się podoba. Co do bielizny to szkoda, że miseczki są za małe. Ja się zawsze tego obawiam przy zamawianiu z chińskich sklepów. Zdecydowanie wolę zamawiać doły, bo łatwiej trafić z rozmiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Kochana wyglądasz w tym szlafroku, śliczny jest i ten kolorek <3
    Co do bielizny to również bardzo ładna, ale faktycznie szkoda, że miseczki za małe.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szlafroczek jest cudny i wygląda na taki, jak go opisujesz. Czyli delikatny i przyjemny w dotyku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ przepiękna jest ta bielizna Kochana !! Nie wiedziałam , że w zaful są szlafroki :* Koniecznie muszę tam zajrzeć hihihi :) Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Szlafrok jest cudowny:) bielizny nie zamowilabym z tych stron, bo to kolejna rzecz, ktora.musze przymierzać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam piżamę podobną do tego szlafroka i wlaśnie zastanawiałam się nad jej kupnem.
    Jeśli chodzi o staniki to nie zamawiam u nich, bo niestety w przypadku miseczki E i większej chyba nie ma co ryzykować - 3 razy próbowałam i niestety wszystko jest tak małe, że nie wiem dla kogo to robią :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Szlafrok jest przeuroczy:) bardzo podoba mi się bielizna:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zaczęłam przykładać większą uwagę do bielizny fajnie wykończonej :) Podoba mi się jak pod bluzką widać ładną koronkową naramkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten szlafrok, bielizna tez mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh a gdzie zdjecia w bieliznie:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy szlafroczek, ja teraz nie mam żadnego Muszę sprawić sobie jakiś na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie urzekły Twoje papcie! haha :D sa zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bielizna prezentuje się świetnie ;) 40,99 21,49 15,99

    OdpowiedzUsuń
  18. Szlafrok faktycznie miło wygląda, chętnie bym się do niego przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się szczególnie podoba ten szlafrok! Ale bielizna też bardzo fajna, szczególnie ta czarna. Krzysztof oszaleje XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarny Stanik naprawdę bardzo ładny i kobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie miękkie i miłe dla ciała szlafroki, mam 3 w użyciu, ale dla kolejnego też by się znalazło miejsce. Może przy następnych zakupach na Zaful się skuszę. Bielizny jeszcze u nich nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger