wtorek, stycznia 16, 2018

ZAFUL | co ubrać na walentynki? Moje propozycje sukienek.

Hej!
Witajcie :) Walentynki już za miesiąc, ależ ten czas szybko leci, dopiero czekaliśmy na cudowne Święta Bożego Narodzenia, a już musimy się rozglądać co by tu ubrać na walentynki, które zbliżają się do nas wielkimi krokami. Mam dla Was kilka propozycji ze sklepu Zaful wybrałam kilka sukienek, które mam nadzieję Wam się spodobają i przypadną do gustu. Dajcie znać, którą z chęcią byście założyły na wspólną kolację z ukochanym :)?

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK


 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Mam nadzieję, że coś wpadło Wam w oko szczególnie, bo ja mam tutaj kilka faworytów i chętnie ubrałabym np. tę czarną pierwszą sukienkę w ostatnim rzędzie, a Wy?
Koniecznie dajcie znać, co sądzicie o moich propozycjach :*
Pozdrawiam :)
 

11 komentarzy:

  1. śliczne są, trzecia najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś zamówiłam tę czarną z ostatniego rzędu, i czekam na nią

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają wszystkie kolorowe, mam przesyt czarnego-za dużo go widać na ulicach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam prawie identyczną sukienkę do tej czerwonej nr 1 ale w czarnym kolorze, miałam ją na sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie propozycje mi sie podobaja :) swietne sa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kiecki! Najbardziej podoba mi się błękitna na końcu! Ostatnio jakoś lubię błękitny kolor. To ponoć coś znaczy. Wyłonienie jakiś cech charakteru, a przygaszenie innych. To dobrze, bo błękit to spokój. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to jak wiesz Kochana za sukienami nie prepadam :( Buziaki:

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka z tymi kratkowanymi rękawami jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger