piątek, stycznia 12, 2018

ZAFUL | czarny dres i szary sweterek.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj będzie trochę na sportowo, a trochę luźno, na co dzień, ciekawa jestem która wersja Wam się bardziej spodoba? Ja wybieram różne warianty, w zależności od nastroju ;) To co dzisiaj mam na sobie pochodzi ze sklepu Zaful.


Zacznę od czarnego dresu, jak widzicie na zdjęciach czasami pojawiają się na nich moje ukochane pieski, dlatego czasem (a raczej często;) )muszę  mieć na sobie wygodny strój, dres jest najbardziej odpowiedni na długie spacery z nimi. Wybrałam ten czarny dres, który jest świetny zarówno gatunkowo, jak i wizualnie. Jest ciepły, z milutkiego, elastycznego aksamitu, no mega świetny zakup, polecam :)
Drugą rzeczą jest ten szary, rozpinany sweter z kapturem. Ma od wewnątrz polar, powiem Wam że jest rewelacyjny, spokojnie może zastąpić kurtkę jesienią i taką lekką zimą, na pewno nie zmarzniemy. Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z tych rzeczy, jakość super. Nie wspominając o tych uroczych, bordowych botkach, są bardzo wygodne i tu również trafiłam z rozmiarem, są cudowne, je również mogę Wam śmiało polecić :)

 Dajcie znać, czy coś Wam się spodobało z mojego zamówienia?
Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

  1. Sweterek wygląda na ciepły, a piesio mnie najbardziej oczarował <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, a piesek jest przeuroczy:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz w obu stylizacjach, super jest ten psiak ale wiem, że na pewno na ubraniach i właściwie wszędzie przenoszona jest jego sierść. ja tak właśnie mam. nawet tam gdzie nie ma zwierząt jest ich sierść :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale nie mam kojców, moje psy mieszkają z nami ;)

      Usuń
  4. Dresow nie lubie, ale sweterek jest przepiekny i z checia bym taki kupila dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam właśnie na te botki<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudaśny piesek <3
    Sweterek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o fajny ten dres, ale sweterek bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten dres wygląda naprawdę super :) Aż na zdjęciach widać, że jest dobry jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest, nie spodziewałam się takiej jakości :)

      Usuń
  9. Fajny dresiak, ja właśnie chyba muszę swoje dresy powymieniać na nowe, bo te moje to już nie prezentują się za genialnie ;D Chyba już ich czas minął, co prawda chodzę w nich tylko po domu, ale teraz za mała pieniądze można coś fajnego dostać, więc nie ma sensu chodzić w zniszczonych ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry wybor! Podobaja mi się te rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygoda przede wszystkim! Na spacery z ukochanym pupilem obowiązkowo musi być dres :) Lubię takie stylizacje na luzie, sama po wyjściu z pracy tylko marzę żeby się przebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygladasz, a piesek uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny sweterek i wygląda na ciepły super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten dresowy komplet, a Ty bardzo ładnie w nim wyglądasz Dorotko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten dres ale drugi zestaw fajniejszy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka duża jest ta słodziuchna :* :) Kochana bardzo fajny ten dres, wyglądasz super :) Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  17. W obu zestawach wyglądasz ślicznie, sweterek i buty cudne, poza tym piesek kochany:*
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten ocieplany sweter jest ekstra :) Buty również bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger