środa, stycznia 03, 2018

GAMISS | czarny beret, okulary i szalik.

Hej!
Witajcie Kochani :) Przed świętami doszła do mnie część zamówienia ze sklepu Gamiss, powoli i w częściach będę Wam pokazywała to co ostatnio zamówiłam. Przez gorący czas przedświąteczny paczki idą z ogromnym opóźnieniem, ale miejmy nadzieję, że w końcu dotrą ;)

Jak Wam się podoba czarno-biała sesja? Mnie osobiście bardzo :) Od jakiegoś czasu przymierzałam się do zrobienia takiej sesji, ale dopiero kiedy zamówiłam ten śliczny, czarny beret nadarzyła się ku temu okazja :) Mam nadzieję, że idealnie pasuje ;)?
Od dawna marzył mi się jakiś beret, kiedy tylko ten zobaczyłam, zakochałam się w nim, urzekł mnie swoim niebanalnym wyglądem, kwiaty dodały mu kobiecego uroku i romantyzmu.
Jestem nim na maxa oczarowana, czy Was również oczarował?
Zapewne wiecie, że kocham okulary :) Tym razem nie mogło być inaczej, do zamówienia dorzuciłam kolejną parę w złotych oprawach, są świetne. W koszyku znalazł się również fajny, milutki szaliczek dla mojej córci, która jest z niego bardzo zadowolona.
 Zamówienie (jego część) uważam za bardzo udane, czekam na dalszą część.
Dajcie znać, czekam na Wasze komentarze, czy taka czarno-biała sesja Wam się podoba? Czy raczej wolicie kolorowe zdjęcia?
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. This accessories really looks so nice! I ordered this beautiful, black beret, and knitwear scarf.
    Modalist - Celebrating a World of Style and Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. łądnie wyglądasz, kiedyś miałam podobny beret w liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Cie zobaczylam, to chcialam zaśpiewać sobie "lata dwudzieste, lata trzydzieste" . swietnie wygladadz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow w tym berecie wyglądasz genialnie:) prawdziwa dama:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny ten beret, jak Paryżanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wyglądasz w berecie i mam podobny wniosek, jak Wera - wyglądasz, jak dama z Paryża :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Tobie pasuje ten berecik! Ja jakoś nigdy u siebie nie mogłam się przekonać, natomiast u innych bardzo mi się podoba ;) Podobnie mam z kaloszami, sukienkami maxi czy kapeluszami, u innych się zachwycam a sama nie mogę się w nich odnaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ciuszki dostałas tym razem. Berecik jest cudowny i bardzo pasuje do Twojej urody!!!! Fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w berecie, a czarno-białe zdjęcia to świetny pomysł, idealnie zgrały się z tym zestawem, który kojarzy mi się z klimatem retro:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz w tym berecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super miałaś pomysł na sesję! Fajnie ujrzeć takie czarno-białe zdjęcia :) Ja dopiero niedawno otrzymałam paczkę na którą czekałam od 12 grudnia, więc coś wiem o opóźnieniach jakie mają firmy przewozowe... I tak bałam się, że w ogóle już do mnie nie dotrze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ta stylizacja jest genialna! Zdjecia oddają swietny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za beretami ale okulary naprawdę bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladnie Ci w berecie. Wygaldasz jak Paryzanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne sesja przy choince. Wyglądasz jak paryżanka w tym bereciku :) Zdjęcia czarno-białe mają też swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bardzo stylowo! $24.07 $6.87 $5.95

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia bardzo mi się podobają. Lubię kolorowe, nie przepadam za czarno-białymi na blogach modowych, chyba że stylizacja jest czarno-biała/ w szarościach.Takie zdjęcia z obniżonym nasyceniem koloru są superfajne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Za takimi czapkami nie przepadam, ale Ty w niej wyglądasz ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz Kochana jak z Paryskiego Magazynu ! Na prawdę cudownie. Nie lubię beretów, ale Tobie bardzo pasuje i pięknie wyglądasz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! Wyglądasz jak jakaś Paryżanka :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger