środa, stycznia 17, 2018

ZAFUL | valentines day 2018 | propozycje.

Hej!
Witajcie :) Sklep Zaful jest jednym z Waszych ulubionych sklepów internetowych i nie ma się co dziwić, asortyment jest bogaty i można trafić nie raz świetne, firmowe perełki :)
Ten sklep również oferuje super promocje już miesiąc przed walentynkami, pod tym hasłem Zaful valentines day 2018 znajdziecie wiele promocji. Ja przygotowałam tylko kilka propozycji.
 
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Mam nadzieję, że podobają Wam się moje propozycje :)?
Dajcie znać, które wpadły Wam w oko i co planujecie zamówić w najbliższym czasie?
Skorzystacie z promocji?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Mam tą pierwszą sukienkę:) piękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. już kiedyś zamówiłam różowy kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne sukienki, wyobraziłam sobie jak idę do kościoła z torebką - flamingiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ta pierwsza torebka jest swietna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Flaming najlepszy i chyba go zamówię dla córkiszona! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko śliczne, ale pierwsze trzy sukienki najbardziej mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rajciuuuu!!! Tego flaminga t ja koniecznie muszę miec :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne rzeczy, aż się rozmarzyłam na chwilkę o wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger