wtorek, stycznia 09, 2018

SYNCHROLINE | Thiospot Intensive, krem i serum liposomowe z witaminą C.

Hej!
Witajcie Kochani :) Chciałam Wam przybliżyć, tym oczywiście którzy nie znają jeszcze firmy Synchroline i pokazać produkty, które nie tylko wyglądają, ale i działają. Co to za produkty, o tym dowiecie się czytając poniżej, zapraszam :)


 THIOSPOT Intensive cream - krem do skóry z przebarwieniami 30 ml

Preparat THIOSPOT intensive to produkt przeznaczony do skóry z przebarwieniami. Połączone działanie składników aktywnych pozwala zmniejszyć intensywność przebarwień już istniejących. Preparat wpływa na procesy odnowy komórkowej, przeciwdziała biosyntezie melaniny w naskórku, zapobiega tworzeniu się nowych przebarwień oraz nasileniu ich intensywności pod wpływem promieniowania UV. Stosowanie preparatu THIOSPOT intensive redukuje przebarwienia, wyrównuje koloryt skóry twarzy i ciała, delikatnie złuszcza oraz intensywnie nawilża.
Składniki aktywne: Fenyloetyl rezorcynolu, acetyloglukozamina, linolan etylu

 SYNCHROVIT C 10% - skoncentrowane serum liposomowe 5 ml

SYNCHROVIT C to serum nowej generacji na bazie 10% witaminy C o właściwościach przeciwdziałających starzeniu skóry. Ma działanie antyutleniające,  przeciwzmarszczkowe i rozświetlające.  Jego formuła pozwala na skuteczną poprawę stanu skóry twarzy i szyi szczególnie narażonej na działanie promieni słonecznych oraz innych czynników zewnętrznych. Serum dostępne jest w dwóch opakowaniach: 6 ampułek x 5 ml ( 30 ml ) lub 1 ampułka x 5ml. Serum nie pozostawia lepkich śladów na skórze.
Właściwości serum  Synchrovit C:
* działanie antyutleniające i zapobiegające powstawaniu wolnych rodników
* widoczna redukcja i spłycenie zmarszczek
* poprawa nawilżenia skóry
* działanie stymulujące wytwarzanie kolagenu
* ujednolicenie kolorytu skóry
* poprawa właściwości ochronnych skóry
* hamowanie procesu foto i chronostarzenia
Składniki aktywne: czysta, aktywna witamina C- kwas L-askorbinowy, dysmutaza ponadtlenkowa (SOD), cynk
Sposób użycia: nakładać na oczyszczoną skórę twarzy: zmiany słabo i średnio nasilone ( 28-50 rok życia)- stosować raz dziennie, najlepiej wieczorem; zmiany zaawansowane ( po 50 roku życia ) –stosować dwa razy dziennie rano i wieczorem. Następnie nałożyć krem Synchrovit  face cream. Serum Synchrovit C ( 6x5ml )  zaleca się stosować co drugi miesiąc.
INGREDIENTS: AQUA (WATER), ASCORBIC ACID, PEG-14 DIMETHICONE, PROPYLENE GLYCOL, ZINC LACTATE, LECITHIN, PEG-8, SUPEROXIDE DISMUTASE, SODIUM HYALURONATE, GLYCERIN, BENZYL PCA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, ALCOHOL, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM (FRAGRANCE).
Innowacyjna formuła liposomowa sprawie, że serum i zawarte w nim składniki aktywne łatwiej i szybciej przenikają w głąb skóry. W związku z tym stężenie 10 - procentowe witaminy C zostaje zoptymalizowane i można je porównać do wyższego stężenia zawartego w innych produktach tego typu dostępnych na rynku.
Witamina C jest bardzo wrażliwa na światło, ciepło i powietrze. Opakowanie serum zostało skonstruowane tak, aby zapewnić jej najwyższą skuteczność i trwałość. Wystarczy przed otwarciem wstrząsnąć flakonik, uwalniając z jego górnej części witaminę C w czystej i aktywnej postaci, która połączy się z liposomowym serum. Aby moc witaminy C trwała dłużej w jednym zestawie znajduje się aż 6 flakonów (5 ml każdy), więc serum można stosować według własnych potrzeb nie martwiąc się o utratę właściwości witaminy C.
Rezultatem ponad dwuletnich badań prowadzonych przez laboratorium firmy GENERAL TOPICS jest SYNCHROVIT C, określany mianem "nowej ery” wśród produktów przeciwzmarszczkowych. Jest to preparat najnowszej generacji na bazie witaminy C o właściwościach przeciwdziałających starzeniu skóry. Jego stosowanie wpływa na wyraźną poprawę stanu skóry twarzy i szyi szczególnie narażonych na działanie promieni słonecznych oraz innych szkodliwych czynników zewnętrznych. Dzięki połączeniu wiedzy naukowej z najnowszymi technologiami stanowi on jeden z najbardziej konkurencyjnych produktów w swojej kategorii i zyskał już uznanie klientów i lekarzy na całym świecie.
Dermokosmetyki Synchroline są to produkty tworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych.
W tworzeniu i udoskonalaniu dermokosmetyków Synchroline wykorzystano naukową koncepcję łączenia składników aktywnych tak, aby ich zsynchronizowane działanie gwarantowało najwyższą skuteczność.
Odpowiedni dobór składników aktywnych sprawia, iż produkt może działać jednocześnie na różne przyczyny tego samego problemu zapewniając w ten sposób optymalne efekty działania.
Tworząc dermokosmetyki Synchroline dążymy do uzyskania harmonii pomiędzy aspektami naukowymi, technologicznymi i użytkowymi wiedząc, iż zapewni nam to powstanie produktów skutecznych, wydajnych i bezpiecznych.

Zacznę od kremu, który zamknięty jest w stojącej, nie dużej, miękkiej tubce, zawiera 30ml produktu. Szata graficzna jest minimalistyczna, ot białe opakowanie z czarnymi napisami  i małym, żółtym akcentem. Tubka posiada wąski"dzióbek", przez który wydobywamy krem. Krem jest biały, o niezbyt gęstej, raczej luźnej konsystencji. Rozprowadza się świetnie, przypomina mi emulsję do ciała i jakoś tak właśnie, specyficznie pachnie, jak jakiś lotion, emulsja, czy balsam coś z opalaniem mi się kojarzy. Wchłania się szybko, bardzo dobrze współpracuje z kosmetykami do makijażu, jeśli używamy go na dzień. Nawilżenie jest fantastyczne, mimo że szybko się wchłania, to uczucie głębokiego nawilżenia pozostaje na długo, skóra wygląda świetnie, promiennie i młodzieńczo. Żeby nie być gołosłowną, powiem Wam co moja córcia powiedziała pewnego dnia, gdy używałam intensywnie  ten krem w połączeniu z serum: "mamo, a gdzie Ty masz swoje piegi?" chodzi o to, że ten krem na prawdę działa, jest to prawdą, przeciwdziała przebarwieniom, moje piegi i przebarwienia, które miałam po ciąży zaczęły znikać, koloryt skóry na twarzy się wyrównał. Oczywiście, muszę dłuższy czas używać obu produktów, żeby utrzymać ten efekt, ale jestem i tak bardzo pozytywnie zaskoczona efektem, którego tak na prawdę się nie spodziewałam :)
Serum w połączeniu z tym kremem działa cuda. Serum, które znajduje się w takich plastikowych buteleczkach z pipetką stosowałam regularnie co wieczór. Ależ to serum ładnie pachnie, delikatnie czuć coś cytrusowego, a reszta to jakieś słodkie, ładne nuty. Serum jest gęste, mętne, ale ładnie się rozprowadza po twarzy, daje świetne uczucie wilgoci, chłodzenia, które za moment mija, ale twarz jest ładnie napięta i rozświetlona.
Pokochałam te produkty, za ich działanie, które nie jest tylko sloganem, ale prawdą, którą widać gołym okiem.
Polecam Wam serdecznie i z czystym sumieniem te kosmetyki, są warte poznania, bo działają :)



Znacie jakieś produkty tej firmy? Podzielcie się swoimi doświadczeniami :)
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. miałam to serum z witaminą c, szkoda, że również tylko trzy, fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tej firmy kompletnie nie znam, ale. Jedtem nimi zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej firmy w ogóle, jednak zapowiadają się super! :D

    zapraszam do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię testować różne serum z witaminą C, ponieważ wydaje mi się, że nie wszystkie działają. Może kiedyś spróbuję i to ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Synchroline słyszę pierwszy raz, zapamiętam sobie tą pozytywną opinię i może kiedyś skuszę się na produkt z tej firmy :) Ostatnio testuję sporo nowości, więc dlaczego nie te :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o tej marce. Zima to idealny czas na kosmetyki z witaminą C, więc chętnie wypróbuję te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam próbeczki kosmetyków tej marki, ale gdzieś mi zaginęły. Ogólnie jestem bardzo ciekawa, jak sprawdziłyby się u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to fajnie, ze Ci się tak sprawdzają, mnie jakoś nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kiedyś wypróbuje:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę markę, ale z innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale chętnie bym wypróbowała, szczególnie to serum, ale krem też ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znałam ich wczesniej, a szkoda! Kosmetyki z witaminą C swietnie się u mnie sprawdzaja więc chetnie sprawdze i te!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że jesteś zadowolona. Ja już też mam jakieś przebarwienia na skórze. Na czole mam jakieś takie piegi przy skroniach. Chyba też po ciąży hormonalne, bo też mi się pojawiła taka pionowa kreska pod pępkiem. Ciekawe czy te kosmetyki by się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaje że nie słyszałam wcześniej o tej firmie ale przedstawiłaś naprawdę ciekawy produkt serum z witaminą C zwłaszcza mnie zainteresowałO ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tą markę, tych produktów akurat jeszcze nie miałam ;p serum wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy , ale kosmetyki i różne serum do twarzy z witaminą C to dla mnie istny strzał w dziesątke ! Buziaki Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytając o tych kosmetykach aż chce się po nie sięgnąć, nie miałam jeszcze nigdy do czynienia z tą marka, ale witamina C się u mnie sprawdza świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile wspaniałych rzeczy. takie serum bardzo by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger