sobota, stycznia 06, 2018

ROSEGAL | bardziej wiosenna wishlista.

Hej!
Witajcie Kochani :) W tytule napisałam, bardziej wiosenna wishlista, ponieważ u mnie za oknem od kilku dni czuć dosłownie wiosnę. Temperatura jest w granicach 10 stopni, w słońcu dużo więcej, a chodząc po ogrodzie widzę pączki na krzaczkach. Jeśli chodzi o mnie, to zimy może być już koniec. Dlatego zaczęłam wypatrywać na zagranicznych stronach wiosenne obuwie i torebki, na taki mały przegląd zapraszam Was do sklepu Rosegal.
 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK   3.KLIK    4.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK     2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Nie weim jak Wy, ale ja bliżej wiosny wypatruję w sklepach pastelowych kolorów, dlatego moją uwagę zwróciły torebeczki z pierwszego rzędu właśnie w takich ślicznych kolorkach.
Jestem bardzo ciekawa, czy wybór butów jakie Wam pokazałam, przypadnie Wam do gustu. Na jakie buciki postawicie tej wiosny? Czy będą to czółenka, czy raczej szpileczki? Nie jestem za wysoką osobą, dlatego staram się nosić buty na wyższym obcasie, ostatnio pokochałam sukienki, spódnice i szpileczki. Jednak nie za bardzo umiem w nich chodzić, dlatego asekurując się wybieram takie na niższej szpilce, bądź na niższym obcasie, a jak jest u Was?
W oko wpadły mi te czarne czółenka pierwsze, z ostatniego rzędu, co o nich sądzicie? 
W tym sklepie jest przeogromny wybór butów i torebek, fasonów i kolorów jest ogrom, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie również zima mogłaby się już skończyć:)
    Te pastelowe torebki są cudne i buty z ostatniego rzędu super, dzięki szerszym obcasom na pewno będą wygodniejsze niż klasyczne szpilki:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze trzy torebki idealne na mój gust;)
    Zapraszam na nowy post -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  3. Też stawiam na pastelowe rzeczy wiosną :) Z Twojej wishlisty spodobała mi się różowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam dosyć zimy ! Chce mi się słoneczka hihiih więc taka iwshlista mi pasuje Kochana ! Różowa torebusia jest sliczna :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolę buty na niższym obcasie. Na superwysokiej szpilce wyglądam lepiej ale tylko jak stoję XD

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze torebeczki, do szpilek też mam słabość a na słupku są najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne torebki wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy klik;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebki są cudowne, zwłaszcza pierwszy rząd:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje, ja obawiam buty burgundowe z tym ciekawym obcasem, chyba w brokacie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne torebki :)
    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebki w jakich pięknych, pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger