sobota, stycznia 20, 2018

TRUSCADA | hybryda nr.82 BAZAR i 93.PANDORA.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jak Wam mija sobota? Styczniowa pogoda nas nie rozpieszcza, u mnie notorycznie brak słońca, pewnie dopiero latem to się zmieni ;) Do tego deszcz, śnieg i silny wiatr na zmianę. Przy sobocie zapewne nie jedna z Was zmienia sobie manicure, dajcie znać co dzisiaj gości na Waszych pazurkach? pochwalcie się :)
Na dzisiaj mam dla Was dwie propozycje stylizacji, ciekawa jestem która Wam się bardziej spodoba :)
Użyłam rewelacyjnych hybryd marki Truscada.


Jak wiecie, uwielbiam ciemne kolorki na pazurkach, dlatego kolor Pandora nr.93 bardzo mi odpowiada, tym bardziej, że na ciemnym tle możemy sobie zaszaleć i stworzyć fantazyjne wzorki, lub skorzystać z gotowych naklejek by ozdobić pazurki. Ja jeden paznokieć ozdobiłam białym wzorkiem i posypałam go białym pyłkiem. Efekt bardzo mi się spodobał, a Wam?
Jeśli chodzi o drugi kolorek, czyli Bazar nr.82 jest to kolor, który mnie osobiście oczarował i zachwycił gdy go tylko zobaczyłam na stronie FB marki Truscada. Jest przepiękny, ja go widzę jako neonowy róż z domieszką malinowej czerwieni, a w środku zatopione są mieniące drobinki, na żywo wygląda rewelacyjnie. Dwa paznokcie dodatkowo ozdobiłam nakładając warstwę lakieru ze złotymi drobinami. Jako sroczka, uwielbiam takie błyskotki :) Jestem zakochana w tym kolorku, jest przepiękny.
Który kolorek bardziej Wam się podoba?

Dodam jeszcze i wspomnę o bardzo ważnej rzeczy, że produkty marki Truscada wyróżnia kontrola jakości i bezpieczeństwo, nie zawierają szkodliwych substancji. W dzisiejszych czasach jest to bardzo ważne, a niestety mało jest takich firm, które o to dbają.

 Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Zawsze jestem za czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj te lakiery mają piekne buteleczki, mimo że nigdy nie byłam fanką złota, to te naprawdę mi się podobają :) A Pandora jest pięknym głębokim kolorem

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, bardzo taki lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zakochana , w pierwszej czerwonej stylizacji, efekt jest genialny, paznokcie cudowne, a jakość zdjęć- bajka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskieee!!! czerwień najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa odcienie są przecudne! Pięknie zaprezentowałaś je w tych manicure. Muszę wypróbować lakiery tej marki. Dobrze, że są pozbawione szkodliwych składników.

    OdpowiedzUsuń
  7. Manicure oby dwa sa piekne. Buteleczki to rewelacji. Piekna elegancja ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor i prze piękne opakowania !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden kolor tej marki i jestem nim zachwycona - pigmentacja na 5, trwałość również celująca, a wygląd buteleczki dla mnie niezwykły i nowoczesny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba są fajne i nie potrafię wybrać ;) Pierwszy pięknie błyszczy, a też jestem sroczką. Drugi zachwyca kolorem- ciężki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne są te odcienie, lubię hybrydy muszę się im przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne odcienie, a obie stylizacje po prostu genialne, aż ciężko zdecydować, która lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężki wybór :D Mi podoba się chyba jednak bardziej czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten czerwony Mani bardzo wpadł w moje gusta. Wygląda przepięknie Kochana !!! Cudny Mani po prostu cudny :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie dla mnie kolory. Połączenie czerwieni ze złotem to jedno z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pandora 93 to najpiękniejszy kolor z ciemnych fioletów, jaki w życiu widziałam. Świetne jest to, że taki odcień pasuje do każdego odcieniu karnacji, prócz żółtej. To niesamowite. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny manicure! Chyba się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, po pierwsze to piękne zdjęcia zrobiłaś :) Jeśli miałabym wybierać, bo bardziej wpadł mi w oko ciemniejszy manicure :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger