czwartek, stycznia 11, 2018

ZAFUL | Valentines Sale, moje propozycje.

Hej!
Witajcie Kochani :) Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię buszować po różnych sklepach i wypatrywać różne, piękne rzeczy. Tym razem szukałam ładnych rzeczy, jakie możemy założyć w dzień walentynek, fajne wyprzedaże z tej okazji ma sklep Zaful, zajrzyjcie tutaj:

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Moim zdaniem walentynki zawsze kojarzą nam się z pięknymi sukienkami, seksowną bielizną, randką z ukochaną osobą, czy kolacją przy świecach. Mam nadzieję, że planujecie coś szczególnego w ten dzień?
Pozdrawiam :)
 

12 komentarzy:

  1. Piękna ta bordowa sukienka, uwielbiam aksamit:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mają ładną bieliznę w tym sklepie, jakoś wcześniej nie zwracałam uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sukienki, fantastyczna jest 3 w pierwszym rzędzie szara. bielizna też super

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne propozycje dałaś Kochaa !! Sczególnie ta bielizna mi się podoba :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne sukienki, ale jeszcze fajniejsza bielizna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w pierwszym rzedzie ta 3 jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne sukienki i bielizna. Idealne na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, ja jeszcze nic nie planuje, bo do Walentynek daleko, ale myślę że chyba gdzieś z mężem wyjdziemy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne, a druga sukienka po prostu cudna!:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger