środa, stycznia 24, 2018

ZAFUL | druga część zamówienia.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj pokażę Wam moją drugą część zamówienia ze sklepu Zaful, pierwszą pokazywałam w grudniu, dzisiaj pokażę kolejną. I niestety jeszcze idzie ( o ile dojdzie ) dalsza część tego zamówienia. Pomyślicie, że oszalałam, ale ja już w grudniu szukałam fajnych promocji na letnie rzeczy, takim oto sposobem korzystając z grudniowych promocji, zamówiłam z myślą o lecie tego uroczego jednorożca dla córci ;)


Już od zeszłych wakacji niesamowicie podobały mi się te różne nadmuchiwane jednorożce, flamingi czy inne zwierzaczki ;) Postanowiłam sobie, że na ten nadchodzący sezon muszę coś takiego mieć nad wodę, jest świetną alternatywą i zamiast koła czy materaca, można pływać na czymś takim :)
Córcia jest nim zachwycona, już nie możemy doczekać się lata kiedy zabierzemy jednorożca nad wodę :)
Jest duży, solidnie wykonany, gorąco polecam.
Botki uwielbiam nosić, są bardzo wygodne i mają piękny, bordowy kolor. Jestem z nich niesamowicie zadowolona, ponieważ nie zawsze trafimy z rozmiarem, ale tym razem mi się udało. Polecam, tym bardziej że są jeszcze w innym kolorze, jeśli lubicie takie buciki, to na pewno będziecie zadowolone nosząc je.
Dajcie znać, czy już zamawiacie letnie rzeczy?
Pozdrawiam :)

42 komentarze:

  1. Botki są ciekawe - a jednorożec jest mega duży - myślałam, że będzie mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. botki fantastyczne, mam podobne ale nie zamszowe. jednorożec przyda się niebawem na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jednorożec, idealny na lato:) bardzo ładne botki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten jednorożec jest kozacki! :D Widzę, że córce sprawił dużo radości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mega te botki, pięknie się prezentują! O jednorożcu chyba nawet nie trzeba się wypowiadać, genialna sprawa! Mała jest zachwycona i szczerze? Sama mogłabym takiego mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pozazdrościlam córci i zamówiłam sobie flaminga :D

      Usuń
  6. Mam takiego jednorożca i w trakcie pobytu na wakacjach wszyscy zwracali na mnie uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten jednorożec jest wspaniały! Też bym się nie mogła doczekać lata jakby dotarło do mnie coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednorożec od razu zwraca uwagę, na pewno będzie wspaniałą atrakcją na plazy :) Widać, że córcia jest zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jest ten jednorożec! Marzy mi się taki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten jednorożec, moja córka była by zachwycona z takiego♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednorożec jest czaderski:) Botki cudne i ten kolorek - piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Córcia widzę już w pełni gotowa do lata :P hehehe

    Pamiętam, jak moja siostra zabrała nad morze flaminga - wszyscy się na nią patrzyli- była w centrum zainteresowania wszystkich plażowiczów hahahaha :P

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super 👌 😊 też mam i zobaczę czy będę w centrum haha 😂

      Usuń
  13. Jednorozec jest swietny! Chetnie kupie cos podobnego na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne to botki, ale został tylko nr 40;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Butów, to Ty masz już z 200 par ale jednorożec najlepszy na świecie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Materac w kształcie Jednorożca to ekstra sprawa i ja w zeszłym roku kupiłam troszeczkę większe w kształcie flaminga i go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Moda na te dmuchawce widzę teraz :D. Sama bym sobie zamówiła, ale nie lubię takich, na których się siedzi - wolę takie w formie koła w środku. Fajne botki kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie takie botki,mają bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jednorożec wymiata ! I jak miło widzieć taki uśmiech na twarzy córci :* Kochana Botki są przecudne, chętnie by sobie takie zamówiła i ja :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor bucików i mega jednorożec ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny ten jednorożec! Buty również bardzo mi się podobają, ale pozostanę przy podziwianiu ich u Ciebie, bo sama nie noszę zbyt często takich wysokich obcasów ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger