środa, stycznia 17, 2018

Rosegal | valentines gifts | moje propozycje.

Hej!
Witajcie :) Na dzisiaj przygotowałam można powiedzieć, że już bardziej wiosenno-letnią listę. Promocje walentynkowe w sklepie Rosegal trwają w najlepsze i tutaj pod hasłem valentines gifts możecie sprawdzić co aktualnie jest w promocji. Sklep Rosegal jest moim ulubionym sklepem internetowym i tam najczęściej składam swoje zamówienia. Na dzisiaj wybrałam sukienki i stroje kąpielowe, które właśnie teraz można dostać w bardzo okazyjnych cenach.

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK     2.KLIK     3.KLIK

Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje propozycje. Widząc stroje kąpielowe, czy te urocze, letnie sukienki, coraz bardziej tęsknię za słońcem, wiosną i gorącym latem :)
Dajcie znać czy coś szczególnie wpadło Wam w oko :) ?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. ten górny rząd do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  2. super stroje kąpielowe, przydają się cały rok, bo przecież zawsze możemy iść na basen, ja byłam kilka dni temu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynaja mi sie podobac dlugie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie ostatnie sukienki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedostatnia czerwona najsuperaśniejsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy kochana, sukienki z pierwszego rzędu cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten koci strój jest fantastyczny :* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oni to mają ogromną ofertę w letnich ubraniach i strojach kąpielowych :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger