niedziela, stycznia 28, 2018

ROSEGAL | kolejna część mojego zamówienia.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną częścią mojego zamówienia, które szło wyjątkowo długo, bo od listopada i na raty. To co zamówiłam pochodzi ze sklepu Rosegal, jest to mój ulubiony sklep ze względu na różnorodność asortymentu, nie jest skoncentrowany tylko na odzieży, ale również na różnych akcesoriach do domu. Jesteście ciekawi, co zamówiłam? Zapraszam na post :)



Jeszcze jedną i już ostatnią część z tego zamówienia pokażę Wam być może już jutro, będzie to głównie kolorówka, a dzisiaj skupię się na tych gadżetach, które zamówiłam.
Zacznę od napisu Love, który widywałam już na innych blogach i bardzo mi się podobał, w rzeczywistości świetnie wygląda, będzie miłym urozmaiceniem wieczoru walentynkowego, jak i dekoracją do zdjęć. Mankamentem jest brak tylnej klapki/zamknięcia (komuś się zgubiło) wejścia do baterii, kiedy włożę baterie one od razu wyskakują, muszę wymyślić jakieś zamknięcie.
Ale i tak jest śliczny i być może zamówię jeszcze inne warianty np. gwiazdkę, lub coś innego ;)
Drugą rzeczą jest zabawna lamka nocna, którą zamówiłam dla  córci. Dodatkowo jest to dyfuzor, w zestawie była dołączona zapasowa żarówka i olejek, który wlewamy do specjalnego dołka i podczas świecenia żarówki, kiedy wytwarza się ciepło uwalnia eteryczne zapachy z olejków.
I tutaj również pojawił się malutki dyskomfort, ponieważ nie doczytałam, że jest tutaj angielska wtyczka, ale mąż przemienił kabelki z naszą polską wtyczką i działa.
Nikusi bardzo się podoba i jest z niej zadowolona :)
Wagę kuchenną zamówiłam, bo zwyczajnie brakowało mi takiej, mam tylko zwykłą, ale elektrycznej nie miałam. Waga jest małych rozmiarów, spodziewałam się że będzie większa ;)
Na plus zasługuje to, że miała w zestawie dołączone baterie.
Ale i tak na pewno się przyda nie raz :)
Cytrynki zamówiłam do zaparzania zielonej herbatki, chodziły za mną od dłuższego czasu. Powiem Wam, że spodziewałam się plastiku, a tutaj zaskoczenie, zrobione są z miękkiego silikonu. Poszły w ruch :)
Ostatnią rzeczą jest zestaw 50szt wkładów do świecznika, który również zamówiłam, już Wam go wcześniej pokazywałam. Myślałam, że będą zapachowe, ale nie są. Zapasy, które kupuję np. w biedronce są większe i dłużej się palą, dlatego tutaj wydajność jest dużo mniejsza, więcej nie zamówię, zostanę przy naszych :)
Ogólnie zamówienie udane :) 
Dajcie znać, czy coś Wam się spodobało z tego co zamówiłam?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się ta waga :) Lubię dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest ten neon, ja mam podobny. waga zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O te cytrynki mega mi się podobają !Też włąśnie taki gadżet chodzi mi po głowie już jakis czas hihihi. Napis Love świetny ! uwielbiam te lampki bo mam już parę w omu. Dziwie się tylko czemu nie było tej klapki :/ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Napis Love bardzo mi się podoba, bo lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta lampka bardzo mi sie podoba wyglada prześwietnie :D Super zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Napis love mam czerowny - szkoda że nie było białych jak zamawiałam.
    A te cytrynki zamawiałam 3 razy i nigdy nie dojechały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Love jest super. Bardzo mi sie podoba tez lampka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też zamówiłam sobie Love, jeszcze myślę o sercu

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny prezentuję się ten napis love! Ja ciągle mam sobie zamówic coś do wnetrz, ale tak mi się ciągle podobają jakies ubrania ze i tak zamawiam ubrania ☺😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Napis Love jest boski:) piękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie i mi love najbardziej przypadł do gustu, choć wszystko urocze :]

      Usuń
  11. Napis love podoba mi się najbardziej, sama bym taki chciała :) Waga też by mi się przydała, wiecznie ją kupuję i kupić nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie cytrynki do zaparzania herbaty by mi sie przydały, waga świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaparzacze zawsze się przydają. Te są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tego typu gadżety ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zamówienie :) Spodobały mi się te zaparzacze - cytrynki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega fajne rzeczy, fajna ta waga :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zamówienia a waga wygląda naprawdę dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna lampka, podobny napis LOVE sama niedawno zamawiałam i dostałam też już go w przesyłce :) Zamierzam sobie postawić na naszym stole (młodych) podczas własnego wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całe zamówienie jest super. Zdecydowanie warto było poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovve i lampka sa super, muszę sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy zamówiłaś! Najbardziej przydałaby mi się ta waga! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger