czwartek, stycznia 25, 2018

GAMISS | peruki, moje propozycje.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam przegląd bardzo fajnych peruk, które dostępne są w sklepie Gamiss.
Zdecydowałam, że Wam kilka z nich pokażę bo aktualnie trwają fajne promocje na nie i nie ukrywam, że chcę się na jedną z nich skusić. Mam nadzieję, że pomożecie mi w wyborze?
Zapraszam na post :)

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK


 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK 

Dziewczyny, zamierzam zamówić jedną z peruk i mam do Was prośbę, dajcie znać która z nich najbardziej Wam się podoba, rozważę Wasze propozycje przed złożeniem zamówienia. Jestem bardzo ciekawa, na który typ postawicie. Chcę się zdecydować na blond, na jasne bo teraz swoje mam ciemne, a służyłaby mi do zdjęć, żeby zmienić troszkę image ;)
 Wybór jest przeogromny, są z naturalnego włosia i one są najdroższe, dlatego ich nie biorę pod uwagę, ale te ze sztucznego są  bardzo przystępne cenowo, dlatego na jedną z nich chcę się skusić. Wiem, że są dziewczyny, które zamawiają peruki, dlatego jeśli możecie mi doradzić w tej kwestii, będę wdzięczna. Chodzi mi głównie o to, na co zwrócić uwagę przy zakupie, a które z daleka omijać, no i oczywiście, które wyglądają najbardziej naturalnie :)
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Ja bym Cię widziała w tej pierwszej od lewej z drugiego zestawienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba najbardziej z pierwszego rzędu pierwsza od prawej:) śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że Gamiss ma peruki.Kusi mnie bardzo kupić sobie nr 2 z pierwszego rzędu $21.11.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę rudą z przedostatniego rzędu, to chyba sobie kupię, bo coś takiego chodzi za mną od dłuższego czasu! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie zamawiałam, więc nie wiem jak z jakością, ale najbardziej podoba mi się druga z pierwszego rzędu i pierwsza z drugiego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne peruki, zamów coś zupełnie innego niż obecna fryzura. ja bym tak zrobiła :) może nie afro ale kasztanowy bob bardzo podoba mi się ta fryzura

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana kręcone loki będą 100% wyglądać naturalnie ! Wydaję mi się że dwójka też się ładnie spisze :* Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się peruka z ombre (3 z pierwszego kolażu) i ta w rudych tonach (2 z trzeciego kolażu) :) Jestem ciekawa którą ostatecznie wybierzesz, faktycznie nie jest łatwo się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza w pierwszym rzędzie to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, ciekawe jak byś w nich wyglądała ;)buziaki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger