czwartek, stycznia 18, 2018

ZAFUL | szara ramoneska i zabawna piżamka ;)

Hej!
Witajcie :) Dzisiaj mam dla Was dwie stylizacje, jedna z piękną, szarą ramoneską, a druga z zabawnymi piżamkami, będzie sesja z moją córcią ;)
Obie rzeczy zamówiłam w sklepie Zaful
Obecnie trwają super wyprzedaże tutaj →
valentines sale 2018







Kurteczka była na mojej wishliście jakiś czas temu, tak mi się spodobała, że postanowiłam ją zamówić. Zauważyłam, że w mojej szafir brakuje koloru szarego i nie mam żadnej kurtki w tym kolorze. Ta mnie urzekła tymi wiązaniami z przodu, przyznacie że jest urocza? :)
Powiem Wam, że zdjęcia do tej stylizacji robiła moja 8letnia córcia, mam nadzieję że Wam się spodobają ;)
Drugą rzeczą jaką zamówiłam jest ta zabawna piżamka, tęczową ma Nikusia, a ja zamówiłam biało niebieską. Jest milutka w dotyku, duża, nie krępuje ruchów. Do odpoczynku, bądź wygłupów z dzieckiem jest świetna, my się dobrze bawiłyśmy podczas robienia zdjęć :)
Zapomniałam zrobić zdjęć z tyłu tej piżamki, dlatego zapożyczyłam ze strony sklepu ;)
Obie rzeczy są cudowne, cieszę się że je zamówiłam :)
Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. Ramoneska jest super, a obie piżamki zabawne. dziś przyszedł szlafrok- mamy ten sam, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę że jesteś nim zachwycona, czekam na recenzję :)

      Usuń
  2. Kurtka jest genialna:) pięknie wyglądacie w tych piżamkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna ta kurtka i wspaniała stylizacja, a w piżamkach wyglądacie ślicznie i mega słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzisz zastanawiałam się nad tą ramoneską ma świetny kolor;) Super zestawik kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam szarej kurteczki, zawsze kupuję czarne albo czerwone albo brązowe A ostatnio całkiem polubiłam szarość, więc ta kurtka byłaby idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądacie w tych piżamkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ramoneski, ale ta Twoja jest na prawdę fajna! Inna niż te zwykle ramoneski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te piżamki są świetne :) Bardzo fajnie, że są i dla dzieci, i dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka super ta kurteczka, ja na wiosnę chcę jakąś czarną, bo mam same kolorowe :) Myślę o skórzanej albo właśnie takiej zamszowej :) Jednorożce petarda, córka zachwycona jak widać <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramobeska jest super, uwielbiAM takie kurteczki. Pizamy to bajka niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wyglądacie słodko!!!Napatrzeć się nie mgę na tyle cudownej miłości Całuję całą Twoją Rodzinkę Kochana :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje dziewczyny :) super :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ta piżama jest rewelacyjna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha te piżamki są mega! Chciałabym takiego jednorożca haha

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna ta kurteczka, chyba sobie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  17. Sesja wyszła super, kurteczka bardzo fajna, też ją mam na wishliscie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki świetny outfit <3. Wyglądasz kapitalnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja! Lubię takie monochromatyczne zestawy! Fajna piżamka i śliczna córeczka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Kurtka bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger