środa, stycznia 03, 2018

ROSEGAL | trendy fashion 2018.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam dla Was maleńką listę, przegląd tego, co tego roku będzie trendy w modzie według tego co oferuje nam sklep Rosegal.
 Mnie osobiście te trendy bardzo odpowiadają :)
Czy Wam również się spodobają?

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    .KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK   

Osoby obserwujące modę i to co było w zeszłym roku na topie, przyznają że niewiele tego roku się w tej kwestii zmieni.
Nadal królować będą rozkloszowane rękawy, wiązania, hafty, kwiaty, groszki, bądź krata.
Mnie jak najbardziej to się podoba, cieszy mnie to, że nie będzie radykalnych zmian i to co było modne w zeszłym sezonie, będziemy mogły z powodzeniem nosić również tego roku. Jak dla mnie są to mega kobiece kreacje, dlatego jestem bardzo zadowolona.
Jak Wam się podobają trendy na rok 2018?
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Ale ładne bluzeczki, ja nie mogę się doczekać aż w sklepach pojawi się więcej wiosennych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje, ta sukienka maxi super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białą sukienka w ostatnim rzędzie wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne propozycje, śliczne sukienki, ja raczej zakrywam niż odsłaniam brzuch :p

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda - niewiele się zmieni! Dlatego warto obkupić się na wyprzedażach! Pozdrawiam i życzę spełnienia w nowym roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na konkretne wyprzedaże jesli wiele sie nie zmienilo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy, wszystko bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ubrania, ta pierwsza bluzka jest przecudna i przedostatnia sukienka bardzo mi się podoba:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie sukienki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę sie że w nowym roku będzie moda kontynuowana z 2017 :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger