czwartek, stycznia 18, 2018

MOJA FANTAZJA | piżamka Pigeon.

Hej!
Witajcie :) Nie od dzisiaj wiadomo, że piękna i wygodna bielizna nocna gwarantuje nam dobre samopoczucie, wygodę i dobry sen. To wszystko wpływa na to, że jesteśmy wypoczęci po nocy. Jeśli to wszystko jest ważne dla Was, koniecznie zajrzyjcie do sklepu Moja Fantazja, znajdziecie tam szeroki asortyment pięknej, zmysłowej i seksownej bielizny.
A dzisiaj pokażę Wam jedną z pięknych i wygodnych piżamek firmy Pigeon.



Piżamka przychodzi do nas w uroczym, różowym kartoniku. Góra piżamki jest w kolorze delikatnego, zgaszonego różu z naszytym na samym środku sercem, które dodaje słodkiego pazurka całej piżamce. Na rękawkach mamy sexowne rozcięcia, które dodają romantycznego uroku i sexapilu. Zakończenia rękawów zdobi koronka w kolorze kawowym. Dół piżamki, czyli spodnie są w kolorze kawowym, mają po bokach dwie kieszonki. Piżamka jest z delikatnego, milutkiego w dotyku i cienkiego materiału, idealnie również sprawdzi się latem, w ciepłe dni. To, że jest z cienkiego materiału sprawia, że jest lekko prześwitująca.
Ogólnie jest świetna, bardzo dobrze i przyjemnie się ją nosi, serdecznie Wam ją polecam :)
W sklepie możecie dostać również inne modele piżam, czy koszulek nocnych. Bielizna Pigeon ma w swojej ofercie wiele pięknych modeli, trzeba tu zajrzeć. Tym bardziej, że zbliżają się walentynki, dlatego warto podrzucić naszym połówkom do zajrzenia stronę tego sklepu, na pewno coś pięknego dla Was wybiorą :)


 Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, wygląda na miłą w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda - lubię takie nosić - wygodne i skromne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, choć ja nie pamiętam siebie ostatni raz w piżamie dwuczęściowej - królują u mnie koszule :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mega piżamka! Ta góra jest tak ładna, że gdyby miała odrobinę grubszy materiał, to można by ją nosić jako bluzkę, tak świetnie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piżamka jest mega! Wygląda na bardzo wygodną. Świetnie w niej wyglądasz. Zapakowana jest też rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piżama przeurocza, super w niej wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna piżamka, podobają mi się te odsłonięte ramiona. :) seksi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodka ta piżamka, musi być wygodna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nosze koszulke meza do spania :D. Ostatni raz pizame mialam w szpitalu przed i po porodzie :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna piżamka :) W takiej ładnej od razu lepiej się śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna piżamkę, lubię tego typu luźne kroję bo wygodnie się w nich śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna piżżamka, bardzo mi się podoba Kochana :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka modelka z Ciebie, że narobiłaś mi ochoty na tę piżamkę :) Super wyglada i podoba mi sie jej ciekawy krój

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest i ten kolorek, pięknie w niej wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba, choć ja śpię tylko w koszulkach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna piżamka! Uwielbiam taki słodziutki odcień różu!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Piżamka stylowa i ładna, widać że wygodna :) Nie znałam wcześniej tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnych piżam nigdy dość! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger