piątek, stycznia 12, 2018

NOX Nails, produkty do stylizacji paznokci.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jak Wam mija piąteczek? Coraz bliżej weekend, jak go spędzicie, aktywnie, czy raczej odpoczynek w zaciszu domowym? Weekend jest odpowiednim momentem, aby zadbać szczególnie o siebie, lub jeśli nie mamy na to czasu w zabieganym tygodniu, możemy przystąpić do zmiany mani na nowy, achh jak my kobiety to kochamy :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was prezentację  produktów marki NOX Nails
Jest to nowa marka produktów do stylizacji paznokci na polskim rynku, znacie? Jeśli nie, to zapraszam na post :)





Jak widzicie na zdjęciach, paczuszka przyszła do mnie ładnie zapakowana, każda buteleczka ozdobiona była Kolorową wstążeczką :)
Recenzja lakierów hybrydowych marki NOX Nails 
tym razem będzie krótka, jest to tylko wprowadzenie, wstęp, chciałam Wam pokazać jak wyglądają buteleczki i na jakie kolory się zdecydowałam, pełna recenzja trwałości i jakości tych lakierów pojawi się wkrótce.
Dzięki uprzejmości firmy mogłam wybrać sobie kolory jakie mnie interesują, zdecydowałam się na srebrny, delikatny, pastelowy róż, malinową czerwień i fiolet, do kompletu dołączona została baza i top. Każdy lakier ma 7ml pojemności, jego koszt to 24,99zł
Dajcie znać, który kolorek chcecie zobaczyć jako pierwszy na moich paznokciach?
Podoba Wam się mój wybór kolorów, czy raczej postawiłybyście na inne kolorki? Znacie te lakiery? Zapraszam do dyskusji :)
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Chętnie zobaczę te lakiery w pełnej krasie, na Twoich pazurkach ;) Jestem ciekawa, jak będą się prezentowały te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na stylizację na paznokciach! :D Najbardziej mi się spodobał kolor "wata cukrowa" :D jest mega! <3


    zapraszam także do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę watę cukrową, fajny zestaw lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych hybryd, czekam na zdjęcia stylizacji paznokci i twojej dalszej opinii

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te lakiery :) Z Twoimi powtarzają mi się Wata cukrowa (cudny odcień) i Ametyst :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale już przeglądam ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very cute products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, ale róż wygrał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka jest mi nieznana, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolorki piękne ale ten fiolecik chyba najnaj 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś byłam na bieżąco z wszystkimi firmami nowymi, teraz jest już ich tyle, że nie da się zapamiętać nazw, a gdzie tu przetestować każdą ;) Niemniej jednak bardzo lubię czytać o nowościach :) Tutaj podobają mi się polskie nazwy, bo to się rzadko zdarza ;) Czekam na kolorki w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki przepięknie, najbardziej podoba mi się ten liliowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z takim zestawem kolorów naprawdę można poszaleć i stowrzyć piękne, kobiece paznokcie! O tej marce jeszcze nie słyszałam, więc chętnie poczytam więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiejszy dzień leniwy, ale udany ❤ czekam na propozycje na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Po raz pierwszy spotykam się z tą firmą, Ametyst wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy wcześniej nie słyszałam o produktach z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowy najlepszy, chociaż ja wiem... Wszystkie chciałabym mieć ale najbardziej różowy i niebieski! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne kolorki, już się nie mogę doczekać, aż zobaczę je na Twoich pazurkach, szczególnie fiolet i pastelowy róż przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie ładne te wszystkie kolorki. Moja mama kocha takie pastele. Muszę jej kupić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to wole żele jednak , nie znam tej firmy Kochana, ale kolorki mają cudne :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger