poniedziałek, stycznia 08, 2018

GAMISS | moje świąteczne zamówienie.

Hej!
Witajcie Kochani :) Moje zamówienie, które miało dojść do świąt, niestety nie dotarło na czas, przesyłka z częścią zamówienia ze sklepu Gamiss przyszła w przerwie między świętami a sylwestrem. Ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale ;)



  
Szkoda, że zamówienie nie dotarło na czas, ale trudno, będzie jak znalazł na następne święta :) Bombeczki są malutkie, urocze, będą na małą choineczkę, lub stroik. Bardzo ucieszyły mnie lampki serduszka, są słodkie, pięknie wyglądają, będą śliczną dekoracją do zdjęć i nie tylko :)
Diody led na druciku również świetnie sprawdzą się w tej roli, ozdób do zdjęć nigdy za wiele ;)
Ja wybrałam jasne, białe, zimne światło dla odmiany, ponieważ serduszka mają ciepłą, żółtą barwę.
Druga część zamówienia już do mnie nie dotrze, ponieważ brakło w magazynie, jednak sklep zaoferował wymianę na inny towar, dlatego chętnie skorzystałam z tej zamiany i wybrałam coś na zastępstwo i teraz czekam aż do mnie dotrze, na pewno Wam pokażę co to takiego :)
Jestem z zamówienia zadowolona, a Wam się podoba?
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Śliczna są te bombki ale ja bym chyba udusiła jak by mi przyszły po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy, sama zastanawiałam się nad gwiazdą, szkoda, ze już jej nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rzeczy, najbardziej spodobały mi się te lampki serca:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te lampki serduszka i bardzo je lubię! :) Świetne jako gadżet do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe zamówienie jest przepiękne, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie chciałam zamówić kilka rzeczy na Święta ale tak sobie obliczyłam, że może nie dotrzeć na czas (i faktycznie paczka przyszła po sylwestrze ;D). Za rok muszę pamiętać trochę wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądają te choinkowe ozdoby, do mnie przyjdzie jeszcze cała masa zaległych , świątecznych zamówień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne ozdoby zamówiłaś :) Szkoda, że nie przyszły na czas, ale tak jak napisałaś - będą na kolejne święta :) U mnie kilka świątecznych rzeczy też doszło dopiero po świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne te ozdoby, kolor bombek jest rewelacyjny :) A lampki serduszka też mam, bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampki w kształcie serca są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie dotarło na czas, ale przynajmniej masz piękny komplecik na następne święta ;* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat ja uwielbiam biale bombki, ale. Ozdob do zdjec nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maja fajne, żywe kolory! Szkoda ze tak późno dotarły, ale na pewno sie przydadzą w przyszłym roku ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te fioletowe bombki, super kolor mają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie, lepiej późno niż wcale :) Ja też mam pewne obawy czy doczekam sie mojego zamówienia, idzie już 3 tygodnie i status na stronie się nie zmienia więc sama nie wiem co myśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja córka chciała gwiazdę ale w końcu nie mamy. Ta by nam pasowała. Choinkę kupiłam w tym roku. Jest biała, wcześniej nie mieliśmy odkąd mieszkamy oddzielnie (nie u mojej babci jak na samym początku małżeństwa). Chętnie zamówię tę gwiazdę. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie ma ale będę miała na oku, bo może jeszcze dorzucą XD

      Usuń
  17. Wszystkie ozodoby są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ozdoby i mają śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne są te lampeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger