poniedziałek, stycznia 15, 2018

KONTIGO | kolorówka cienie, bronzer i róż.

Hej!
Witajcie :) Dawno u mnie nie było nic z kolorówki, więc nadrabiam zaległości, pokażę Wam część zamówienia jakie do mnie doszło już jakiś czas temu ze sklepu internetowego Kontigo, ciekawi?
Zapraszam na post :) 

 BRONZER + RÓŻ

 PIGMENT

CIENIE

Całość zamówienia podzieliłam i zobaczycie 3 lub 4 posty, jeszcze zobaczę jak mi to wyjdzie w praktyce. Dzisiaj pokazałam Wam część kolorówki, czyli bronzer, róż, pigment i cienie do powiek. Cienie otrzymałam trzy: jasny, czyli naked-light, ciemniejszy amber-light i najciemniejszy diva-night.
Te trzy cienie wystarczą nam do zrobienia pełnego makijażu oka. Cienie są przyzwoitej jakości, utrzymują się na powiece kilka godzin, u mnie nie potrzebują poprawek, nie rolują się w zakamarkach ruchomej powieki, nie migrują.
Spokojnie zrobimy dzienny makijaż, mimo że cień diva-night wydaje się być ciemny w kolorze trudnym do opisania, to jednak na powiece u mnie zamienia się w ciemno szary odcień, chociaż na żywo bliżej mu do buro-brązowego ;)
Ogólnie jestem zadowolona z nich i często po nie sięgam robiąc dzienny makijaż, ponieważ lubię taką gamę kolorystyczną.
Jeśli chodzi o bronzer, to jest w jasno-średnim odcieniu, moim zdaniem idealny do mojej cery. Idealny do jasnych karnacji, raczej nie zrobimy sobie nim krzywdy a jedynie ładnie wymodelujemy twarz. Daje efekt naturalnej opalenizny. Stosuję go praktycznie przy każdym makijażu, jest wydajny i bardzo go lubię, podobanie jak róż. Róż jest jedwabistej konsystencji i tak jak widać na zdjęciu posiada perłowe, mikroskopijne, rozświetlające drobinki. Ładnie utrzymuje się cały dzień na policzkach. Jestem z niego bardzo zadowolona, oczywiście w nadmiarze można z kolorem przesadzić, jednak jeśli z umiarem go zaaplikujemy, wtedy wygląda ślicznie.
Znacie te produkty? Jeśli nie, a chcecie bliżej je poznać, zapraszam do sklepu Kontigo, tam znajdziecie przeogromny wybór świetnej kolorówki i nie tylko :)


Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. super zamówienie, ja jeszcze nie korzystałam z tej drogerii ale zaraz się tam rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w planach przetestować hybrydy Kontigo, ale to raczej dość daleka przyszłość, bo mam tyle nowości do przetestowania w kolejce, że trochę mi to zajmie ;D Kolorówkę staram się u siebie ograniczać, ale spodobały mi się te jasne cienie, fajne na wykończenie makijażu :) Zarówno na co dzień, jak i z dodatkiem czarnego na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ciekawości na Kontigo zamówiłam te matowe pomadki w płynie Moov, ale rozczarowały mnie. A szkoda, bo piękne mają odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie tym wpisem przypomniałaś mi, że mam cały komplet sypkich cieni, których jeszcze nawet nie próbowałam :D Brązer dla mnie za jasny, ale róż wygląda fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam wcześniej styczności z kosmetykami tej firmy ale Pigment oraz cienie pojedyncze bardzo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki cieni takie jak lubię najbardziej, idę przejrzeć ich asortyment:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bronzer i róż to coś co mnie najbardziej interesuje. Bardzo chętnie poznam resztę kosmetyków i czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te cienie mają super pigmentację :) Chyba sobie kupię kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego zestawienia najbardziej mi się pigment - Świetny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie są prześliczne, asklep lubię.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma mi jest nie znana niestetey , ale fajnie się prezentują te kosmetyki. Szczególnie pigment zacnie wygląda ;* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ją niestety tylko ze słyszenia. Widziałam już kilka postów z tymi kosmetykami w roli głównej i najbardziej mnie ciekawią pigmenty. Nawet mam podobny kolor do Twojego - jednak innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja póki co nie znam tego sklepu, tzn raz czy dwa zaglądałam na ich stronkę, ale ostatecznie nigdy nic nie kupiłam Wiem, że mają szeroki asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ super! Szczególnie podoba mi się ten piękny, pomarańczowy róż do policzków i ten niebieski pigment! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kosmetyków, ale bardzo podoba mi się kolorystyka cieni do powiek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger