poniedziałek, stycznia 29, 2018

ROSEGAL | ostatnia część zamówienia ;)

Hej!
Witajcie Kochani :) Tak jak wczoraj zapowiedziałam, przychodzę dzisiaj z ostatnią już częścią mojego listopadowego zamówienia, które szło tym razem bardzo długo ze sklepu Rosegal. Normalnie idzie zdecydowanie krócej, ale ze względu na święta ten czas się wydłużył, ale teraz robiąc zamówienia nie musimy się tego obawiać, wszystko już wróciło z przesyłkami do normy :)
Zbliżają się walentynki, jest dużo promocji z tej okazji, więcej szczegółów znajdziecie poniżej:



Zapowiedziałam Wam wczoraj, że dzisiaj pokażę Wam moje zamówienie, które jest typowo kosmetyczne. Zamówiłam nawilżający krem BB ze śluzem ślimaka (bynajmniej taki jest znaczek na opakowaniu ;)) Nawet ładnie pachnie. Do końca nie powiem jak się spisuje i czy nie robi krzywdy na twarzy w postaci zapychania, zaczerwienienia, czy nie wyskakują jakieś niespodzianki, to powiem za jakiś czas jak już go trochę poużywam ;)
Jeśli chodzi o ten przenośny zestaw pięciu kosmetyków, to jestem z nich zadowolona. Przychodzą zapakowane w ładnym, czarnym, aksamitnym woreczku. Dodatkowo każdy z osobna ma swój kartonik i powiem Wam, że te opakowania robią bardzo pozytywne wrażenie, nie jak by się mogło wydawać chińska tandeta, ale są na prawdę solidnie wykonane. Kiedyś już zamówiłam sobie wykręcaną kredkę do brwi i jestem z niej bardzo zadowolona, tym razem również tak jest, te kredki są po prostu świetne. Z drugiej strony jest szczoteczka do wyczesywania brwi. 
Eyeliner w pisaku jest czarnego koloru, maluje ładne kreski.
Tusz do rzęs ma silikonową szczoteczkę, tusz jest świeży, daje efekt naturalnego looku.
Pomadka wykręcana ma śliczny, bordowy kolor. Z drugiej strony umieszczony jest aplikator, gąbeczka. Pachnie dosyć przyjemnie.
Trwałość jest przeciętna.
Do zamówienia dodałam prześliczne spineczki dla mojej Niki, przepięknie się mienią pod wpływem światła i o dziwo są dosyć duże. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się takiej jakości, ale obie jesteśmy z nich bardzo zadowolone, są piękne :)
To już całe moje zamówienie, które złożyłam w listopadzie, mam nadzieję, że coś wpadło Wam w oko?
Co sądzicie o kremach BB z chińskich stron, warto zamawiać, czy raczej nie?
Pozdrawiam :)

37 komentarzy:

  1. zamawiam często eyelinery - mają świetne końcówki - ładnie można nimi wyczarować kreskę - nawet jak się nie ma zdolności (jak ja) i są całkiem trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zamówienie, sporo kolorówki, ja uwielbiam koreańskie kremy bb- skin79.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki wyglądają super, zwłaszcza pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli chodzi o kremy BB to nie zamowilabym ich. Eyelinery uwielbiam bo maja super koncowki i pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kosmetyków nie zamawiałam jeszcze z tym stron i sama nie mam zdania ;) Sama jestem ciekawa jak taki krem może się sprawdzać, dodatkowo nie jestem pozytywnie nastawiona do chińskich kosmetyków, ze względu na ich niskie normy jakości ;) jednak może się mylę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dokładnie się przyjrzeć, w sumie znaleźć więcej informacji na ich temat :)

      Usuń
  6. kiedyś ciekawił mnie BB krem, ale boję się zamawiać, wiele nie przychylnych opinii czytałam ( skażona woda itp)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta szmineczka w odcieniu fuksji ma przepiękny kolor, bardzo w moim guście! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś sie boje zamawiac kosmetykow :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Eyeliner i mascara wyglądają całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam odwagi zamawiać kosmetyków z Chin Za to spinki bardzo mi się podobają, sama zamówiłam dwie ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spinki są śliczne :)ciekawa jestem, czy z tych co zamówiłaś będziesz zadowolona :)

      Usuń
  11. Ja zamawiam krem BB Skin79, ale tylko u jednego, sprawdzonego już sprzedawcy. Nie mam jakoś zaufania do kolorówki z tych sklepów, stawiam u nich głównie na ubrania i akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mialam jeszcze okazji zamawiac tu kosmetykow. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och Kochana ! Te spineczki są cudowne :* O Kosmetykach się nie wypowiem wiesz dlaczego :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zestaw kosmetyków jest świetny, szczególnie pomadka w kolorze fuksji:) Spinki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zamówienie, ja z kosmetyków to tylko czarną maskę zamawiam na chińskich stronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa jak się sprawdzi ten krem BB. Daj znać;)
    Ja obserwuję i czekam na więcej. :)

    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kosmetyki,może się skuszę.Ta pomadka mnie zastanawia :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie zamawiałam jeszcze kosmetyków z tego sklepu, ale bardzo lubię ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie boisz się używać chińskich kosmetyków ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba skuszę się i ja na tego typu kosmetyki ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie zamawiałam kosmetyków na chińskich stronach

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko wygląda super :) Z kolorówki zamawiałam tylko cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny ten krem BB. Czekam na pełną recenzję! Fajny ma kolor, taki beżowy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten krem BB ma bardzo przyjemny odcień. Jestem bardzo ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpadł mi w oko ten tusz do rzęs z silikonową szczoteczką, uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger