piątek, stycznia 05, 2018

GAMISS | wishlista, świąteczne wyprzedaże.

Hej!
Witajcie Kochani :) Koniec roku i początek nowego jest świetnym czasem na robienie zakupów. W większości sklepów trwają świąteczne wyprzedaże. Jednym z takich sklepów, który organizuje takie wyprzedaże pod hasłem Christmas jest sklep Gamiss
Ja wybrałam oczywiście z ogromnej oferty, tylko kilka propozycji, jednak zapraszam do tego, aby samemu przejrzeć całą ofertę, na pewno znajdziecie wiele ślicznych rzeczy, w bardzo niskich cenach :)

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK     3.KLIK

KLIK 
 
To tylko kilka propozycji, wybrałam kilka sweterków, czy sukienek, ale przecenionych rzeczy jest cała masa. Nie od dziś wiadomo, że większość z nas czeka na takie wyprzedaże, kupujemy i wymieniamy wtedy nie rzadko, nawet całą garderobę na cały rok. Ja osobiście tak nie robię, ale na pewno jest to sposób na zrobienie dużych i tanich zakupów.
Dajcie znać jak to jest u Was? Kupujecie na bieżąco, czy raczej czekacie cały rok na wielkie wyprzedaże i wtedy się ob kupujecie? 
Pozdrawiam :)
 

13 komentarzy:

  1. Sweterek z reniferem jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze się na coś skuszę podczas wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze kochana świetne propoizycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś więcej kupowałam na wyprzedażach, ostatnio zdarza mi się to sporadycznie:)
    Świetne rzeczy, szczególnie czerwona sukienka i sweterek z reniferem wpadły mi w oko:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mi tym razem nie wpadło w oko Kochana, ale uwielbiam ten sklep za ich Gadżety . Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieska i zielona bluza najlepsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te propozycje :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się szara bluza z reniferem i sweterek let in snow- również szary

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba szybko zamawiać, bo wszystko się momentalnie rozchodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej kupuję na bieżąco, ale to nie oznacza, że wtedy nie szukam promocji :D Jest wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ubranka kochana, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger