czwartek, stycznia 25, 2018

ZAFUL | moje duże zamówienie.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam dla Was post z moim zamówieniem, z tym co do mnie doszło ze sklepu Zaful.
Zamówienie jest jak najbardziej udane, jestem z niego mega zadowolona :)
Jesteście ciekawi całej zawartości? 
Zatem zapraszam na post :) 











FIOLETOWY SWETEREK | klik
BEŻOWY KOŻUSZEK | klik
SZARY SWETER | klik
FLAMING | klik
ZAWIESZKA FLAMING | klik
TUSZ DO RZĘS | klik

Zamówienie jest duże jeszcze z listopada, jednak dochodziło bardzo na raty i przyszło całkiem nie dawno, postanowiłam Wam je pokazać w całości.
Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ wszystkie zamówione rzeczy spełniły moje oczekiwania. 
Zacznę od ślicznego, jasno fioletowego moherowego sweterka, który jest cieplutki i milutki, dlatego Wam go polecam.
Drugą rzeczą jest ten boski, beżowo-biały kożuszek, narzutka która nie ma żadnego zapięcia, ale jest świetna, tak niesamowicie milusia, mięciutka, uwielbiam ją :)
Kolejną rzeczą jest ten piękny, szary sweter/kardigan z kieszeniami, o pięknym splocie. Jego również się nie zapina. Jest milutki w dotyku, ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona, brakowało mi takiego kardigana i to w szarym kolorze.
W poprzednim poście widzieliście jednorożca, którego możemy zabrać nad wodę, żeby za bardzo córci nie zazdrościć, musiałam dla siebie zamówić flaminga, jejciu już nie mogę się doczekać lata :)
Zawieszkę flaminga zamówiłam dla córci, nosi go do szkoły i zapomniałam zrobić mu zdjęcie, dlatego zapożyczyłam zdjęcie ze strony sklepu:
Zapomniałam również zrobić zdjęć tuszu i eyelinera, które przychodzą do nas razem w zestawie, dlatego również pożyczyłam zdjęcia ze strony sklepu:
 
 
Zdążyłam już ten zestaw przetestować i powiem Wam, że eyeliner jest rewelacyjny, robi świetne kreski, od najcieńszej do grubej, czerń jest głęboka, ja jestem z niego zadowolona bardzo. Natomiast tusz nie do końca mi odpowiada, szczoteczka jest za gruba do moich rzęs, nie pogrubia ich, daje raczej naturalny efekt. Na duży plus zasługuje świeżość tych tuszy, wszystkie które mam z chińskich stron są mokre, nigdy nie otwierane (całkiem inaczej niż u nas ma to miejsce).
Dlatego mogę Wam kolorówkę polecić mimo, że niektórzy boją się kosmetyków z chińskich stron, ja nie mam nic przeciwko ;)
Dajcie znać co Wam się spodobało z mojego zamówienia?
Pozdrawiam :)

32 komentarze:

  1. Ten kożuszek narzutka jest cudny, szary sweter też świetny i bardzo ładnie w nim wyglądasz!:)
    Flaming jest fantastyczny, szkoda, że już wyprzedany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale zupełnie nie mam parcia na te flamingi, a są teraz takie modne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kożuszek na pewno jest ciepły, lubię taki styl, podoba mi się też flaming, super na lato, bardzo duży okaz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być uśmiechnięta buźka. I sweterek super,

      Usuń
    2. Kożuszek jest rewelacyjny :) oj jest duży ;)

      Usuń
  4. Swietne zamowienie! Kurtka i flaming super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiscie zamówienie bardzo udane! Wybrałaś swietne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kardigan jest swietny. Genialne masz buty, tez chcialam je zamowic, ale nie bylo juz rozmiaru: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne rzeczy pozamawiałaś :) Moherowy sweter i dmuchany flaming to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szary sweterk bardzo mi się podoba :) Zresztą jak zawsze podziwiam Twoje zamówienia i szczęście co do rozmiarów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki zimowy outficik a jak ładnie słonko tam u Was świeci <3. Świetny ten sweterek, wygląda na taki cieplutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na to słoneczko czekałam wiele długich dni :D :*

      Usuń
  10. Jak wypłyniecie swoimi zwierzątkami na jeziorko, to zrobicie furorę na plażach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten kożuszek ale z innego sklepu:) cudowne rzeczy, bardzo lubię ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę taki kożuszek! Cieplutki, milutki i genialnie się prezentuje wizualnie :) Zestawienie z szarym swetrem super, podoba mi się jak te botki i szalik całość ożywiają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szary sweter i ten flaming super!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. spore zamówienie, mi podoba się szary kardigan

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten flaming mnie rozwalił :D Już widzę go nad jeziorem koło mojego domku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kożuszek wyglada na mega cieply :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku!!!!Ten kożuchesz po prostu wymita !!!! Strasznie mi się podoba i dodam go do ulubionych chyba znowu mnie zainspirowałaś hhihi. Oj Flaminga to też mi się chche hahah !

    OdpowiedzUsuń
  19. Beżowy kożuszek ekstra, kardigan zresztą też! Na świetne rzeczy trafiłaś :) Flaming rewelacja, widzę że już wyprzedany, czemu wcale się nie dziwię, to hit ostatnio, pewnie już większość zamawia z myślą o wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tego flaminga, jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Na tego flaminga już od dawna się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też najbardziej podoba się flaming. Nie to, że inne rzeczy są brzydkie. Po prostu flaminga ciężko przebić, choć najłatwiej! XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger