czwartek, stycznia 04, 2018

ZAFUL | czerwona parka i dwa sweterki.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam dla Was propozycje typowo luźne, takie na co dzień. Te trzy rzeczy zamówiłam w sklepie Zaful,  jedna z nich okazała się nie trafiona, a która o tym dowiecie się czytając dalej ;)


Zacznę może od czerwonej parki, ta kurteczka bardzo mi się od jakiegoś czasu podobała i zapragnęłam ją mieć, takim oto sposobem stałam się jej posiadaczką :) Kurteczka jest ogólnie bardzo fajna, ma jako podszewkę milutki kożuszek i teoretycznie nie mam jej nic do zarzucenia. Jednak w tym wypadku rękawy okazały się trochę za krótkie, mimo że nie jestem wysoką osobą/166cm, do tego mimo że wzięłam rozmiar XL jest za ciasna. Nie wiem czy tak powinno być, ale ten ściągacz który moim zdaniem powinien być w okolicach pasa, niestety jest gdzieś w okolicach cycków ;) Może na niskie osoby będzie ok, ale dla mnie się nie nadaje a szkoda, bo bardzo na nią liczyłam.
Za to dwie pozostałe rzeczy są super, czarny sweterek jest uroczy fajnie będzie pasował zarówno do dżinsów jak i spódniczki, jestem bardzo z niej zadowolona. 
Tak samo ma się sprawa z tym długim swetrem, jest mega milutki w dotyku, coś jakby był z moheru. Mam kolor brąz, ale moim zdaniem jest to coś pomiędzy brązem a fioletem, ciężko zdefiniować.
Fajnie będzie się nosił do wszelkich getrów, legginsów i dżinsów, mogę Wam go polecić, jest świetny :)
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. wszystko jest fajne i bardzo mi się podoba, mamy te sam wzrost, mniej więcej. szkoda, że kurtka jest trochę za ciasna mimo tego że wzięłaś większy rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka jest naprawdę super, ale ze wzgledu na rozmiarówkę właśnie jej nie zamawiałam. Jestem o 10 cm wyższa od Ciebie i widzialam na innych blogach, że te kurtki faktycznie wypadają na mniejsze. Sweterki super, szczególnie ten dlugi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, widzę że znowu się dla mnie wystroiłaś w czapuchę XD I tym razem jeszcze jest wybór kolorystyczny XD Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zamówiłam tą samą kurtke, jestem teraz troche zawiedziona bo jak Ty masz 166cm a ja mam 177cm to nawet nie wloze jej na siebie :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam pytanie co robicie z ciuchami które zamówicie i okażą się za małe? Pokazujecie na blogu?

      Usuń
  5. Pierwsza kurtka ma bardzo fajny kolor ;) Czerwona zawsze mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Parka jest świetna, pasuje Ci ten kolor:) sweterki też bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. taka kurtka zdecydowanie by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta czerwona parka, super w niej wyglądasz! :) Czerwony to zdecydowanie Twój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Tobie się trafiają świetne kurtki z tych stron, ja zamówiłam jedną i jest taka średnia ;) Ta mi się bardzo podoba :) Klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zamówiłam jeansowa parkę i moja jest idealna na mnie, szkoda, że ci się nie trafiło do końca, bo jest bardzo ciepła

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwona parka jest przecudowna! Piekny Kolor, kroj - chcialabym mieć taka w swojej szafie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie tę samą parkę. Mam 172 cm wzrostu, noszę roz. M, a zamówiłam L - nawet się nie zapnę! :D A rękawy to szkoda gadać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda tej kurtki bo jest cudowna, ale niestety i na mnie by była za mała :( ech :( Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zamówiłam tą kurtkę na 3 różnych stronach, na każdej w innym rozmiarze i przy moim wzroście 175cm to żadna nie jest dobra :( ubolewam nad tym, bo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się zastanawiałam nad zamówieniem tej kurtki, ale skoro ma dość krótkie rękawy i ogólnie rozmiar jest mały to jednak się nie skuszę. Chyba żeby wziąć 2XL?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dobrze, że przeczytałam Twój wpis, bo chciałam ją zamawiać, właśnie w tym kolorze i już wiem, że byłaby za mała. Sweterek i bluzka super:)
    klik: 27.40; 28.99, 17.87 :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Parka jest śliczna, szkoda jednak, że rozmiar nietrafiony... Ciężko czasem trafić w swój rozmiar, sama mam ostatnio rożne akcje przez to... Chyba zrezygnuję z zakupów przez neta, bo ciągle coś ostatnio odsyłam do sklepów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta czerwona Parka wygląda naprawdę genialnie ostatnio mam hopla na punkcie czerwone rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger