środa, stycznia 17, 2018

ROSEGAL | moje zamówienie.

Hej!
Witajcie :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną część mojego zamówienia, które idzie do mnie na raty. Te rzeczy zamówiłam w moim ulubionym sklepie Rosegal.
Jeśli jesteście ciekawi, co się w nim znalazło, zapraszam na post :)



Na ten dyfuzor/nawilżacz miałam ochotę już od dłuższego czasu i nareszcie do mnie dotarł :) Specjalnie do niego zamówiłam ten olejek grejpfrutowy. Działa to na tej zasadzie, że do środka wlewamy 300ml wody i kilka kropli olejku, oczywiście jeśli chcemy aby uwalniał się zapach. Teoretycznie jest to zarówno nawilżacz jak i odświeżacz powietrza. Przez otwór wydobywa się para/dymek i to daje  zapach i nawilżenie. Do kompletu dołączony jest zasilacz. Powinien być jeszcze pojemniczek do wody, jednak w moim komplecie go nie było, ale zawsze można wziąć od żelazka, bądź zwykły kubek. Jak widzicie na zdjęciach środek jest podświetlony, możemy sobie ustawić, czy chcemy jeden kolor światła, czy ma automatycznie zmieniać je po kolei. Jestem z niego bardzo zadowolona, nie muszę się martwić o baterie, czy się szybko nie wyczerpią, podłączenie do gniazdka jest świetnym rozwiązaniem.  
Kolejną rzeczą jest biały świecznik/lampion, który zamówiłam do małych podgrzewaczy. Ogólnie prezentuje się bardzo ładnie, jestem z niego zadowolona.
Bokserki zamówiłam mężowi, w komplecie znajdują się 4 sztuki, w różnych kolorach. Jakościowo są fajne, milutkie w dotyku.
To na teraz tyle :)
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. fajnie ten dyfuzor wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Magicznie tu dziś u Ciebie Kochana i kosmicznie wprost, świetne zdjęcia! :) Myślałam o takim dyfuzorze jakiś czas temu, chyba mnie ostatecznie przekonałaś do zakupu. Czadersko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zamówienie, kocham lampiony i latarenki, ten dyfuzor wygląda kosmicznie, na początku nie wiedziałam co to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zamówienie kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki nawilżacz powietrza przydalby mi się, zwłaszcza teraz w sezonie grzewczym. To naprawdę przydatne urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się co to jest to czarne, a teraz już wiem! Świetnie to wygląda :) Lampion też ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoje zamówienie. Dyfuzor jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega pomysł ten dyfuzor, a dodatkowo fajnie, że jest podłączony do prądu i bardzo ładnie prezentuje się wizualnie ;0 Trochę wygląda jak takie radyjko ;) Ja generalnie mam sporo różnych tego typu produktów na liście, ale staram się nie zamawiać wszystkiego ;D Najpierw czekam z tydzień, dwa czy na pewno tego potrzebuję i dopiero zamawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam się skusić na nawilżacz, ale ostatecznie zapomniałam. Teraz w sezonie grzewczym powietrze jest strasznie suche, więc przydałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Fajna sprawa z tym dyfuzorem bo raz że ładnie oczyszcza i nawilża powietrze którym oddychamy to dwa jeszcze sprawia że wszystko pięknie pachnie na około

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten dyfuzor zapachowy wygląda bardzo interesująco. Może sobie go zamówię przy kolejnych zakupach na Rosegal :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochaniutka moja fajnie wygląda ten dyfuzor, ale używaj go proszę z umiarem ty bardziej że jest z chin ... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten dyfuzor to fajna opcja i do tego świetnie wygląda, lampion też ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. OOOO! Taki dyfuzor chętnie bym kupiła! U mnie małe dzieci, to pachnie jak w klatce ze szczurkami! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedziałam, że jest taki nawilżacz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo taki nawilżacz powietrza to by mi się przydał :) Bardzo fajne zamówienie, bokserki wyglądają na dobre jakościowo, może i ja się skuszę na ich zakup dla mojego narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger