piątek, stycznia 19, 2018

ROSEGAL | granatowe kozaki, tusz do rzęs i wiosenne kwiaty.

Hej!
Witajcie :) W końcu dotarło do mnie kolejne moje zamówienie ze sklepu Rosegal. Z racji świąt przesyłki szły bardzo długo, ale powoli zaczynają docierać. Jedną z nich jest właśnie ta przesyłka.



 Kozaki (śniegowce) zamówiłam specjalnie na taką pogodę jaka aktualnie teraz u nas panuje, jest więcej śniegu, jest mokro, brakuje tylko większego mrozu. Na takie dni najlepiej sprawdzają się właśnie takie buty, w zamszowych nogi od razu całe są zamoczone. Buty są solidne, ocieplone w środku, jestem z nich zadowolona. Wiadomo, może nie powalają wyglądem, ale są cieplutkie i na pewno mi się przydadzą.
Zamówiłam również te śliczne kwiatuszki, jednak płotek nie wytrzymał w całości tak długiej podróży i trzeba go skleić do kupy.
Tusz do rzęs ma fajną, silikonową szczoteczkę, taką jak lubię. Jeszcze nie wiem jak się spisuje na rzęsach, ale mam nadzieję, że sobie poradzi. O dziwo, tusz jest świeży i mokry, w porównaniu z naszymi wyschniętymi tuszami z drogerii, jest całkiem dobrze ;)
Dajcie znać, czy coś Wam się spodobało?
Pozdrawiam :)
 

22 komentarze:

  1. Mam bardzi podoba albo identyczna kurtke:). Buty wydaja sie byc super na sanki. Z racji małego dziecka w tym roku musze sobie ich odmowic. Kwiatkow zamowilam mnostwo do zdjec i ciekawa jestem w jakim stanie do mnie przyjda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam coś podobnego jak te kwiaty - tylko z "ogródka" wystaje zielona trawka :) piękny dodatek do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, wiesz , że od dawna szukam takich butów? pamiętam, że w dzieciństwie miałam ocieplane śniegowce super nieprzemakalne, teraz są u nas zaspy, chcę iść z psami na spacer i wiem , że wrócę z mokrymi, zmarzniętymi stopami bo nie mam odpowiedniego obuwia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kozaki są super, widać że bardzo ciepłe:) ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy nie przemakają? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rzeczy wybrałaś ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosno, wiosno, ahhhhh to Ty ? <3

    kozaki świetne- teraz to już kochana żadna zima czy mrozy nie będą Ci straszne :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych kwiatków jest świetna dekoracja - pięknie to wygląda na zdjęciach. Tak wiosennie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mi podoba się kurtka, bo też taką mam, ale siwą:P
    kiedyś zastanawiałam się nad tymi kwiatami, płotek mnie kusił, ale widze, że już nie ma;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie buty są idelane na obecną pogodę! Wszędzie śnieg albo woda :/ Te kwiatki wygladają ekstra, płotek dodaje im uroku

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatki wyglądają przeuroczo, takie buty to mega praktyczna opcja, a poza tym są całkiem fajne:)
    Ślicznie kochana wyglądasz, zresztą jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cieplutko mi się zrobiło jak widzę te kozaczki💖 ja mam jednak problem bo zawsze mi odstaja na łydce i boję się zamawiać przez neta 😢

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty fajnie pasują ci do kurtki i wyglądają na bardzo wygodne i cieple :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty rzeczywiście są idealne na taką pogodę. Wyglądają naprawdę ładnie jak na śniegowce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurteczka jest cudowna Kochana !!! Kozaczki może wizualnie nie powalają, ale ja bardzo chetnie bym sobie takie kupiła. Aż ciepło mi się robi i co najaważniejsze nic nie rzemoknie i jest wygodnie. STrzał w dziesiątke Kochana Moja :*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ladna kurteczka :D uwielbiam gdy przy kapturze jest mis :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że zaskoczyłaś mnie tymi butami, ale pozytywnie. Według mnie wyglądają w porządku, do kurtki o podobnym kolorze będą super, zresztą do tej którą masz na sobie też pasują, czasem liczy się praktyczność a nie tylko wygląd butów czy innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się te buty! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham kwiaty! Dlatego z niecierpliwością czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger