środa, stycznia 31, 2018

GAMISS i ROSEGAL | legginsy, czarne adidasy i poszewka.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam dla Was pokaz tego, co ostatnio do mnie doszło z dwóch sklepów, czyli z Gamiss i Rosegal.
Ponieważ są to sportowe rzeczy, postanowiłam je połączyć ze sobą. Zamówiłam getry/legginsy, czarne buty sportowe i poszewkę na poduszkę. Oczywiście paczki są rozłożone na raty, dlatego znów jest to tylko część zamówień ;)


Jak wiecie bardzo, ale to bardzo lubię chodzić w getrach, wygoda jest dla mnie bardzo istotną kwestią, ponieważ przy 3 psach paradowanie w rajstopach i sukience, jest niestety nie za bardzo możliwe. Dlatego co jakiś czas dorzucam do zamówienia jakąś parę legginsów. Niestety u mnie pogoda absolutnie nie pozwala na robienie zdjęć, jest tak paskudnie na dworze, że już mam dość tej pogody, coraz mocniej tęsknię za słońcem, wiosną i latem, dlatego jestem zmuszona część zdjęć robić w pomieszczeniu. 
Jednym z moich postanowień w tym roku jest również postawienie na większą aktywność fizyczną, chcę więcej czasu poświęcić na jazdę na rolkach, konno, czy rowerze. Zakup roweru dopiero planuję, dlatego kompletuję już odpowiednią do jazdy konnej i rowerowej odzież. Zakupiłam już kask jeździecki, planuję w najbliższym czasie bryczesy i buty.
Do jazdy na rowerze przydadzą mi się właśnie różnego rodzaju getry, ale też i buty sportowe. 
Możemy również skupić się na aktywności chodząc na siłownię, jeśli mamy taką możliwość. Do tego potrzebna jest odpowiednia odzież, którą znajdziemy TUTAJ.

Te buty, które Wam pokazałam - do złudzenia mogą przypominać  air maxy, są solidnie wykonane z mocnego materiału, coś a'la nubuk.
Do tego są leciutkie. Jestem z nich zadowolona, są na prawdę fajne.
Poszewka jest śliczna, z przemilutkiego materiału, grubsza, solidna. Niestety nie mam jaśków o takim rozmiarze, dopiero muszę zakupić, dlatego pokazałam Wam ją bez poduszki. Jeśli tylko Wam się podoba, zamawiajcie śmiało, jest śliczna i super wykonana, polecam :)
Dajcie znać, czy coś Wam się spodobało? :)
Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. Też ostatnio skusiłam się na zamówienie typowo sportowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać, kiedy je pokażesz :)

      Usuń
  2. fajny, sportowy zestaw, adidasy wyglądają bardzo porządnie, też zamierzam zamówić taką poszewkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, są porządne, aż się zdziwiłam jak bardzo :) zamów Kochana poszewkę, jest cudowna :)

      Usuń
  3. Poszewka jest super, tez nad nią myślałam ale w końcu wzięłam inne - 5,73$, 28,72$, 7,46$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest dobra myśl, zamówić sobie poszewki! Teraz będę robić zamówienie i nie do końca wiem co chcę, więc sprawdzę sobie też dział dla domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź działa dla domu, jest dużo świetnych rzeczy, na pewno coś Ci wpadnie w oko :)

      Usuń
  5. Buty mi się mega podobają ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i legginsy super:) no Kochana ale jesteś zgrabna:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) przyznam szczerze, że obawiałam się opublikować akurat te zdjęcia, nie byłam do nich przekonana, daleko mi do Twojej figury, buziaki :***

      Usuń
  7. Ty zawsze coś fajnego znajdziesz wn tych sklepach :) Buty fajnie wyglądają na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Super wyglądasz! Leginsy najlepsze! Nie spodziewałam się, że z Ciebie aż taka laska. W tych legginsach widać, jakie Ty masz zgrabne nogi! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem maniaczką poszewek, super
    ostatnio sama zamówiłam leginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbia ich poszewki. Wczoraj dostalam dwie i jestem zachwycona. Jak bede miala okazje tp zamowie kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłam tą bluzę - jest super cieplutka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka cudna poszewka! Od razu zwróciła moją uwagę tym złotym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez wlasnie mam legginsy z gamiss,tylko ze inne :D swietnie wyglaadasz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się te buty - do ćwiczeń czy innych aktywności będą super :) Legginsy pocieszne z tą różową nogawką :) Poszewka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty idealne do ćwiczeń:) A w poszewce podoba się mi wzór.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne buty, ale legginsy również świetne:) wyglądasz super:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, sportowy look! Wygoda najwazniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Motywujesz mnie do bardziej sportowego trybu życia :-) Świetnie wyglądasz w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne buciki <3 Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Co jak co ale Chińczycy mają naprawdę dobre buty ja często zamawiam swojemu:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zakupy buty sportowe całkiem fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podobaja mi sie buty i poszewka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jazda konna - to brzmi fajnie ;) Ja natomiast chciałabym w końcu kupić rolki, nawet oglądałam wczoraj jedne :) Taki strój będzie idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kup dobre rolki np. K2 bo mozesz szybko się zniechęcić do jazdy.

      Usuń
  24. Poszewka jest wspaniała!!! Strasznie mi się podoba :* Idealnie asowaaby mi do salonu hahahah! Kochana a na jakim rowerku będziesz jeżdzić ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger