czwartek, lutego 01, 2018

ZAFUL | valentine's day sales.

Hej!
Witajcie Kochani :) Czas szybko biegnie, już za dwa tygodnie będziemy świętować dzień zakochanych. Większość z nas wie, że sklepy prześcigają się i korzystają z każdej okazji, żeby przygotować dla swoich klientów różnego rodzaju wyprzedaże, czy atrakcyjne zniżki. Jednym z takich sklepów jest Zaful. Sklep ma w ofercie szeroki asortyment odzieży, obuwia, butów czy torebek, które teraz możemy kupić w bardzo atrakcyjnych cenach. Poniżej znajdziecie linki do strony z promocjami:


 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK


 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

Ja wybrałam maleńką część tego co aktualnie jest w promocjach, ale warto przejrzeć cały asortyment sklepu żeby móc w pełni skorzystać ze zniżek. Możemy znaleźć bardzo fajną odzież, dobrej jakości i niskiej cenie.
Mam nadzieję, ze coś Wam wpadnie w oko, dajcie znać, czy planujecie skorzystać z promocji w tym sklepie?
Mam dla Was specjalny kod: ZAKIRA
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. To czarne body z haftowaną górą zamierzam sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bielizna, dzięki za kod :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary mnie rozbawiły, pierwszy raz widzę taki kształt

    OdpowiedzUsuń
  4. Case na telefon i kubek z napisem z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Fajne propozycje. Wszystko bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy:) podoba mi się sukienka w kropki i różowa spódnica:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozowe body koronkowe i pierwszy zestaw z drugiego zdjecia trafiaja w moj gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś super rzeczy <3
    klik
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pastelowa spódniczka jest cudna, zresztą wszystko śliczne:*

    OdpowiedzUsuń
  10. te drugie body mam i akurat dzisiaj wstawiłam zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłam ostatnio tą szklankę "Good Morning" - mam nadzieję, że dotrze w całości, bo jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna belizna, ale ten cover na telefon najbardziej mi wpdł w oko :* Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno skorzystam z promocji w tym sklepie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. motyw marmuru na case - wow :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są te wszystkie propozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger