piątek, lutego 02, 2018

DRESSLILY | koc, narzuta, pled.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na wielu blogach we wielu wishlistach i propozycjach można było zobaczyć przeróżne koce, narzuty, czy też jak kto woli pledy. Bardzo mi się jeden z nich spodobał i postanowiłam go sobie zamówić. Mój koc wypatrzyłam w sklepie DressLily.




Koc ma wymiary 130x160 i może służyć nam zarówno do przykrycia nas jak i jako narzutka na rozłożone łóżko. Przychodzi do nas ładnie zapakowany, przewiązany wstążką w ten sposób idealnie nadaje się na prezent, który możemy komuś podarować.
 Ja zdecydowanie będę się nim okrywała i zanurzała w niego czytając książkę, tak jest nieziemsko milutki w dotyku. Nie spodziewałam się takiej jakości, jest po prostu super, chce się cały czas ogrzewać jego ciepłem.
Do tego jest śliczny, nie jest do końca niebieski, niebieskość jest złamana szarością, przeplatana białymi wstawkami tworząc wzór, ja tu widzę wzór gwiazdy ;)
Jest to kolejna rzecz, którą zamówiłam z działu do domu, z którego jestem bardzo zadowolona, mogę Wam go śmiało polecić :)
Dajcie znać, czy lubicie takie cieplutkie i milutkie koce?
Pozdrawiam :)

40 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten koc i chętnie widziałabym to na swoim łóżku, ale jednak w większym rozmiarze - znacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kocyk, jak tylko będę miała możliwość to sama sobie taki zamówię :) Coraz częściej decyduję się na zakup rzeczy do domu z tych sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda na milusi, ja mam świra na punkcie koców , mam kilka i jeszcze na pewno kolejne kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koce, więc chętnie bym go zamówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kocyk ;) mi marzy się puchaty biały <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamówiłam koc w dużym rozmiarze i jestem mega zadowolona.
    Rzeczy do domu mi dużo bardziej odpowiadają, niż ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam i moglabym kupowac non stop... Jak tylko zobacze ladny wzor w sklepie od razu rozpoczynam walke z myslami ktore mowia mi ze go nie potrzebuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny koc. Z takich stron zamawiam ubrania i rzeczy do makijażu, ale skuszę się też na coś domowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam jakiegoś koca który będzie służył mi jako narzuta na wersalkę - ten mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zmarzluch więc uwielbiam ciepłe koce! Fajnie gdy są wielofunkcyjne i mogą służyć właśnie jako narzuta na łóżko ;) Mój obecny kocyk jest na to za mały niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały ten koc, wygląda na mega milusi i ciepły

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wzór ma ten koc, jeszcze się z takim nie spotkałam :) A ja lubię mieć ciepło w domu

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię cieplutkie i milutkie koce! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Koc jest na prawdę milutki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny kolcyk i wyglada na milusi w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda na bardzo przyjemny ten kocyk :) Podoba mi się jego wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wygląda ten koc.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejkuu jaki cudny kocyk :* Mam nadzieje z w najblizszym czasie uda mi się dostać taki też hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten koc, muszę sobie coś takiego zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ochotę zamówić od nich jakiś kocyk :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger