środa, lutego 21, 2018

ZAFUL | co nowego wiosną?

Hej!
Witajcie Kochani :) Wiosna zbliża się wielkimi krokami, co mnie osobiście niezmiernie cieszy, już nie mogę się doczekać, kiedy wyjdę na dwór, usiądę z kawką na dworze i będę upajać się śpiewem ptaków i ciepłymi promieniami słońca :)
Ale dziś nie o tym mowa, tylko o nowościach w sklepie Zaful.
Kolejny raz przeglądałam ofertę sklepu w dziale nowości i wybrałam tylko kilka, żeby Wam je pokazać.

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
 
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje wiosenne propozycje? Jak widzicie teoretycznie nic, co królowało w zeszłym roku się nie zmieniło, nadal pozostają w modzie hafty, rozszerzane rękawki, perełki, koronki i paseczki. Ja z tego jestem bardzo zadowolona, bo mnie osobiście ten trend bardzo się podoba i może trwać w każdym sezonie :)
Dajcie znać jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Lubię ubrania w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieska koszula z środkowego rzędu jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bluzeczki, typowo wiosenne :):***

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne bluzeczki, to już typowo wiosenne klimaty, czuć w nich nadchodzące ciepełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni rzadek 3 i 4 sa super. Nie Moge doczekac sie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te rzeczy Kochana:* uwielbiam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  7. same cuda, jejku aż chciałoby się wiosny

    OdpowiedzUsuń
  8. Czwarta koszula w pierwszym rzędzie jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko śliczne, drugi rząd niesamowicie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj piękne propozycje. Biała koszula z perełkami najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Barddzo mi sie podobaja te propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku rzeczywiście moda powtorzy się z poprzedniego i dobrae z reszta hahaha :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Pierwsza bluzka jest po prostu genialna! Chyba ją sobie zamówię! Fajnie, że ją pokazałaś! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzecia pozycja z trzeciego rzędu jest moim faworytem

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafty kocham od dawna, a rozszerzanych rękawów wciąż się boję..
    Może w tym roku w końcu się odważę! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger