środa, lutego 07, 2018

ZAFUL | Valentine’s underwear/ bielizna walentynkowa.

Hej!
Witajcie Kochani :) Wczoraj pokazywałam Wam świetne buty jakie znalazłam w sklepie Zaful, a dzisiaj z okazji zbliżających się walentynek przeglądałam dział z bielizną/Valentines underwear.
Do tego święta został już tylko tydzień, mam nadzieję że szykujecie jakąś specjalną, śliczną i sexowną bieliznę na ten dzień, bądź wieczór? :)
Zapraszam Was również tutaj:


1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

 Jestem ciekawa jaką bieliznę wybierzecie na ten szczególny dzień? Zaskoczycie czymś swoich mężczyzn? Na jaki kolor bielizny postawicie bil, czerń, czy raczej rozpalicie zmysły piękną ognistą czerwienią?
 Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Trzeci rząd jest mega fikuśny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne propozycje - szczególnie ta dwójka z pierwszego rzędu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!Biała bielizna z falbanką najlepsza!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna bielizna! Drugi komplet i trzecie body cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna bielizna, bardzo sexy

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze, czerwone body jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pięknej bielizny - raj dla męskiego oka (ale tylko gdy nałożone na ciało ukochanej kobiety) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna bielizna :) Podobają mi się zwłaszcza te wszystkie koronkowe body :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Absilutnie przepiekna ta bielizna !!! Obłedna jest :* Buziaki Kochan a

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne propozycje, to body z haftami musi być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Body dość interesujące. Ogólnie ładna bielizna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger