niedziela, lutego 18, 2018

ROSEGAL | w szarościach :)

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną, wiosenną stylizację, która mam nadzieję Wam spodoba :)
Mam na sobie śliczną spódniczkę mini i długie, szare kozaczki ze sklepu Rosegal. Do tego dobrałam piękną, białą bluzeczkę i narzuciłam świetną, szarą ramoneskę, którą uwielbiam.
 





 SPÓDNICA | klik
KOZAKI | klik
ROSEGAL | klik

Bardzo lubię taki stylizacje, moim zdaniem są bardzo kobiece, a zarazem dziewczęce. Przeważnie decydowałam się na czarne kozaczki, a tym razem postawiłam na szarość i jest to moja druga para w tym kolorze, chociaż jest różnica w odcieniach, jedne są ciemniejsze, a drugie jaśniejsze.
Zarówno czarne, jak i szare ładnie się prezentują.
Ta spódniczka urzekła mnie, gdy ją tylko w sklepie zobaczyłam. Te nieregularne róże dodają fajnego uroku w połączeniu z paseczkami biegnącymi pod kątem.
Dajcie znać, czy Wam się podoba ta stylizacja?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Świetny zestaw, kozaki są zachwycające i ta ich długość za kolano - naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szarość bardzo Ci pasuje, kurtka jest idealnie dobrana do butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozaki sa genialne, z checia je zamowie. Kurtka tez jest ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Kozaczki rewelacyjnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię szarości, kolor idealny do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! Kozaki są świetne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi się podoba ten zestaw, kurtka i kozaki wyglądają razem wspaniale i spódnica super!
    Pięknie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz to mnie kupiłaś! Kocham ten odcień szarości i z chęcią bym sobie sprawiłą takie kozaki i ramoneskę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szary a ta ramonseska i buty mnie oczarowaly

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te kozaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dlugie kozaki! Pieknie wygladaja w tym polaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramonka i kozaki są mega ajćććććć jak najbardziej moje klimaty, absolutnie nic bym tu nie zmieniła super wyglądasz kochana <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten zestaw :) Wszystko świetnie się ze sobą komponuje. Jest naprawdę stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kurteczka i kozaki:) jak zawsze wyglądasz pięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kozaki chyba są stworzone na Twoje nogi, no mega się prezentują :) Na prawdę super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie sie ogarnelam ze w swojej szafie nie posiadam żadnych kozaków :D Super Twoje są ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne te kozaczki - w ogóle cała stylizacja na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Te szare kozaczki robią robotę :) Wyglądasz w nich świetnie ;) Sama chętnie bym sobie takie sprawiła, idealne do spódniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    U mnie w nowym poście też są te kozaki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow !!!!!! Te Kozaki są po prostu fanstyyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kozaczki ostatnio zastanawiałam się nad kupnem takich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kozaki są świetne . Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  23. Szarość zawsze dobra! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger