czwartek, lutego 08, 2018

GAMISS | szara bluzka i bordowe spodnie.

Hej!
Witajcie Kochani :) Cały dzień mam wrażenie, że jest dzisiaj sobota haha, macie tak nieraz? 
No nic, dzisiaj jest tłusty czwartek, pochwalcie się ile zjedliście, lub zamierzacie zjeść pączusiów?
A teraz przejdę do dzisiejszej stylizacji. Mam na sobie szarą żorżetową bluzkę i bordowe spodnie ze sklepu Gamiss.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba stylizacja :)



Zacznę od bluzeczki, która jest w ładnym, szarym kolorze z żorżety, bluzeczka ma długie rękawy, które możemy podwinąć. Jest świetna i powiem Wam, że kosztuje tylko 1.99$ szok. 
Aż grzech było jej nie wrzucić do koszyka :)
Jeśli chodzi o spodnie, to trochę mnie rozczarowały, zupełnie różnią się od tego co jest na stronie sklepu, zarówno pod względem koloru, jak i materiału.
Myślałam, że przyjdą dżinsy, a tu niespodzianka, są to zwykłe, elastyczne spodnie, cienkie z materiału.
 Ale ogólnie jestem z zamówienia zadowolona :)
Pozdrawiam :)

32 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz Kochana:* super płaszcz i spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie i buty najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie bardzo fajne
    zjadłam 1 pączka, ale to dziś, jakbym policzyła w ciągu tygodnia to lepiej nie wiedzieć:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta stylizacja :) Szkoda, że spodnie Cię rozczarowały. Na zdjęciach wyglądają jak jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam takich spodni właśnie :) lubię ten odcień czerwieni a nie mam innych spodni jak czarne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że spodnie Cię rozczarowały, bo wydają się fajne:) Pięknie jak zawsze:*
    p.s. zjadłam 5 pączków, ale pocieszam się tym, że były domowej roboty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie bordo i szarości uważam za bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielka szkoda Kochan amoja że spodni eCi rozczaroway :( Buziaki Kochana moja :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiscie ze podoba! Piekne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna bluzeczka, ostatnio czesto takie noszę :) dobrze, że ostatecznie jestes zadowolona ze spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te szare botki są super, mimo że takie ,,zwykłe" to własnie one zwróciły na siebie moją uwagę jako pierwsze :) Całość jak zawsze fajnie zestawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, cena tej bluzki jest zaskakująca! Nie dziwię się, że ją kupiłaś Spodnie mają fajny krój, podobają mi się, cena również zachęcajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Świetne spodnie! Mam podobne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. i przyszly mite same spodnie(inny kolor) i w ogole mi sie nie podobaja :(

      Usuń
  15. Super stylizacja a kolor spodni na prawde swietny! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Jest bardzo kolorowa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger