poniedziałek, lutego 19, 2018

ZAFUL | czarne dżinsy i różowa hiszpanka.

Hej!
Witajcie Kochani:) Na dzisiaj mam dla Was kolejny, wiosenny zestaw. Do tej stylizacji założyłam śliczną, różową bluzeczkę hiszpankę i czarne dżinsy z haftem. Obie rzeczy pochodzą ze sklepu Zaful.
Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu :)




Bluzeczka hiszpanka jest w kolorze jaśniutkiego, pudrowego różu, uwielbiam taki kolorek :) Rękawy ma wykończone pięknym, koronkowym haftem. Oczywiście może być niżej zsunięta na ramiona, ale było mi tak zimno, że nie dało rady haha ;) Ale ciepłą wiosną i latem będzie spisywała się świetnie :)
Zamówiłam kolejną parę tym razem czarnych dżinsów, również z haftem, jakoś nie nudzi mi się ten motyw i oby moda na nie trwała jak najdłużej, tez jesteście za? :)
Tutaj musicie patrzeć na rozmiarówkę, jest mocno zaniżona, bo ja musiałam wziąć aż 2xl.
Mam nadzieję, że lubicie takie proste i nie skomplikowane stylizacje, dajcie znać jak Wam się podoba, ok? :***
Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

  1. Ale mega te spodnie! Ja właśnie chciałam jakieś z takimi haftami. Myślałam o jeansach, natomiast teraz dałaś mi do myślenia, może czarne byłyby lepsze, pasują do wszystkiego i czarnych spodni praktycznie nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You look so beautiful and elegant!! That pant to so good specially its embroidery. And color of top is pretty.
    My New post
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są super, lubię hafty i czarny kolor bo wyszczupla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te spodnie ale wkurza mnie że wszystko się do nich "bierze" - uwielbiam ten motyw kwiatowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Caly zestaw mi sie bardzo podoba. Hiszpanki polubilam po ciazy a spodnie z haftem chodza za mna od dawna.
    Ogladajac zdjecia wlasnie sie zastanawialam czy u Ciebie jest tak ciepło, a pozniej Przeczytalam, ze bylo Ci zimno:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie rzeczy bardzo fajne, ale jak dla mnie troszkę przesadzony efekt. Dwie są świetne, więc każdą z nich połączyłabym z czymś prostym:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestaw :D Świetne spodnie z motywem kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię różnego rodzaju hafty, choć sama mam dopiero jedną rzeczy w tyms tylu w swojej garderobie. Podobają mi się te spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna ta bluzka, dosyć, że różowa to jeszcze ma ładne hafty na rękawach

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą samą bluzeczkę:) cudownie wyglądasz:* super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam pastele, śliczna ta bluzka i spodnie też:) bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te spodnie. Bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam naszywki! Wyglądasz super! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wyglądasz mega kobieco w tej różowej hiszpance :) Super look :*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Te spodnie są piękne, uwielbiam ten motyw kwiatów - mam z nim kilka sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna stylizacja. Dzięki Tobie poczułam niemal wiosnę..
    Minusowa temperatura jednak niestety sprowadza na ziemię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bluzka rzeczywiście wydaje się idealna na wiosnę i lato :) A jeansy z haftem zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają jeansy z haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie są prześliczne ! Uwielbiam takie haftowane elementy :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Fajna Stylizacja, bluzeczka naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, ja bardzo chciałabym kupić jakieś spodnie z haftem, ale póki co nie udaje mi się znaleźć odpowiednich :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie proste stylizacje są najlepsze, najłatwiej je bowiem przemycić do codziennego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To zupełnie nie mój styl, jednak stylizacja skrupulatna i bardzo udana! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger