sobota, lutego 24, 2018

ZAFUL | stroje kąpielowe, moje propozycje.

Hej!
Witajcie Kochani :) Mimo tego co widzimy za oknem, lato zbliża się do nas coraz szybciej. Już za trzy miesiące będziemy cieszyć się piękną pogodą, będziemy mogli korzystać z kąpieli słonecznych, a do tego potrzeba nam stroju kąpielowego.
Chcę Wam pokazać kilka modeli ze sklepu Zaful, które mnie osobiście się spodobały.

1.KLIK    2.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Jakie stroje preferujecie, wolicie te bardziej zabudowane, czy wycięte? Fikuśne, czy raczej klasyczne, stonowane?
W jakim stroju czujecie się bardziej komfortowo, czy jest to bikini dwuczęściowe, czy raczej strój jednoczęściowy?
Ostatnio mam fazę na kolor czarny, i bardzo podobają mi się właśnie w tym kolorze i jest to obojętne, czy jest to jednoczęściowy, czy dwu. Mam nadzieję, że Wam się moje propozycje podobają, na stronie sklepu w tej zakładce swimwear znajdziecie wiele pięknych modeli :)
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Podobają mi się te stroje! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super propozycje, bardzo podobają mi się stroje jednoczęściowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednoczesciowy haftowany mi sie podoba. Jest sliczny:). Swoj zamowilam na Rosegal, ale raczej nie przyjdzie: )

    OdpowiedzUsuń
  4. czarno-biały z palmami wymiata

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój w kratkę jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zamówić sobie kilka strojów kąpielowych, póki wybór jest jeszcze duży :) Z Twoich propozycji spodobał mi się ten z czarnym dołem i górą w palmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie świetne, ale ten w kratkę to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Genialne kostiumy! Takie bikini to dopiero motywacja do ćwiczeń! Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się osiągnąć wymarzoną sylwetkę, bo w tamtym niestety mi się nie udało. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe są te stroje jednak żaden nie były dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stroje, już nie mogę doczekać się lata:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och tak !!! Uwielbiam stroje kąpielowe bo teraz wyczekuje lata hihihih :) Ja lubie rozne fasony strojow hihi :) Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Za oknem ponad -10 stopni, miło tak sobie pomyśleć, że faktycznie już całkiem niedługo czerwiec i lato. Nie mogę się doczekać. A stroje preferuję dwuczęściowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za oknem na lato się nie zanosi niestety xd
    Uwielbiam morze, więc Twoje propozycje jak najbardziej mi się przydadzą! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger