czwartek, lutego 15, 2018

ROSEGAL | lampa UV/LED do paznokci.

Hej!
Witajcie Kochani :) Pozostajemy w temacie paznokciowym, tym razem pokażę Wam jaką lampę UV/LED do paznokci ostatnio zamówiłam w sklepie Rosegal.
Jeśli jesteście jej ciekawi, zapraszam na post :)




 Część z Was wie, że mam podobną lampę którą kiedyś zamówiłam na allegro i która u mnie świetnie się spisuje. Ale nie byłabym sobą, gdybym z przezorności nie zamówiła dodatkowej ;) Mam coś takiego w sobie, że zawsze się o coś martwię i tutaj jest podobnie, martwiłam się że może mi się ta co mam zepsuć i co wtedy? ;)
Dlatego dla przezorności zamówiłam tę lampę, która jest mocniejsza od mojej obecnej i ma dodatkowe, czerwone światło, które ponoć ma za zadanie pielęgnować i wybielać skórę dłoni, ile w tym prawdy do końca nie wiem. Zamawiając ją nie wiedziałam, że ma to dodatkowe czerwone światło.
W każdym bądź razie lampa bardzo mi się podoba, jest to połączenie lampy UV i LED i utwardza według producenta wszystkie żele i hybrydy. Ma 3 tryby pracy 30s, 60s i 90s. Automatyczny czujnik, załącza się wtedy kiedy wsuniemy dłoń do środka i wyłącza po jej wyjęciu. Jest małych rozmiarów, ale spokojnie zmieścimy całą dłoń, a ja pewnie włożyłabym dwie na raz ;)
Spód jest odczepiany i bez kłopotu możemy go czyścić.
Cyfrowy i duży wyświetlacz pokazuje nam czas pracy.
Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona i cieszę się, że ją zamówiłam :)
Do zamówienia wrzuciłam tę pęsetę, od dłuższego czasu chciałam taką mieć do łapania małych ozdób, na pewno mi się przyda.
Zamówienie bardzo udane, polecam :)
Dajcie znać, czy zamawiacie takie lampy, czy używacie i jesteście z nich zadowolone?
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Jak bede miala mozliwosc, to chetnie ja zamówie. Wczoraj moja epicko spadla mi na palec, prawie go łamiąc wiec nawet nie wiem czy dziala :d

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawialam sie nad nia ostatnio i chyba zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza, nowoczesna lampa, moja ma tylko 3 punkty świetlne i jest maleńka więc taka byłaby dla mnie zbawienna

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o niej wiele dobrych opinii!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna lampka wyglada na dobrze wykonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje ta lampa, ale najważniejsze, że jest funkcjonalna. Ja używam mostka led z semilac, ale przydałoby się cos większego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zamawiałam, ale nie dlatego że nie chcę czy nie toleruję lamp z chińskich stron, tylko dlatego że na razie mam lampy a zamawiam zawsze ze stron gdzie mam gwarancję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną lampę i świetnie daje rade :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze tez mam małą lampę, a raczej mostek, ta jest świetna i zastanawiam się czy nie zamówić

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś czasu czaję się na tę lampę :D Podoba mi się wizualnie i fajnie, że ma ten wyświetlacz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio miałam ją w koszyku ale po reportażu na temat negatywnego działania takich lamp zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lampy uv są swietne z chińskich stron :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka lampa to świetna sprawa, ta wygląda bardzo porządnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Też bym chętnie nabyła taką lampę. Pęseta również by mi się przydała! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedzialam ze maja takie lampy w swojej ofercie! Super ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Lampa wygląda na dobrze wykonaną - ja sama nie robię manicure, ale chciałabym zacząć na własną rękę, więc taka lampa na pewno będzie mi potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu zaopatrzyć się w lampę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bardzo ładnie :) Ja ostatnio coś rzadko sięgam po moją, ale latem sięgnę po jakieś ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze sie zaopatrzyc w taka lampe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tą lampę muszę zamówić w najbliższym czasie. Obecnie używam lampy 36W i przydałoby mi się coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lampa wygląda na bardzo porządną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Własnie zastanawiałam się nad zakupem lampy :* Aktualnie posiadam lampy UV :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi akurat zepsuła się moja lampa, więc post przydatny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger