niedziela, lutego 25, 2018

ROSEGAL | buty na wiosnę, moje propozycje.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj przygotowałam dla Was przegląd fajnych butów na nadchodzącą wiosnę. W moje oko wpadły głównie szpileczki, czy też buty na obcasie.
Moje propozycje wyszukałam w sklepie Rosegal.
Mam oczywiście nadzieję, że coś Wam się spodoba i wpadnie w oko :)
 1.KLIK    2.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Mam nadzieję, że coś z moich propozycji szczególnie przypadło Wam do gustu. Wiosna tuż, tuż dlatego osoby kochające buty, szpileczki będą właśnie w tym czasie powolutku szukały fajnych i ciekawych modeli i fasonów, być może któryś z tych wpadnie w oko :)?
Dajcie znać, czy Wam się podobają?
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Jestem z tych wygodnych, więc wolę trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne szpileczki, a słupki są bardzo wygodne i stabilne dla stopy

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi bucik z drugiej grafiki jest super. Ostatnio znowu buty ba obcasie wioda u mnie prym, ale do chodzenia z wozkiem wole plaskie. Najlepiej balerinki, trampki albo sportowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cały trzeci rząd chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie zamawiałam butów, może dlatego, że mam obawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci rząd najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty! W sumie większość z nich podoba mi się ale najbardziej chyba te niskie białe z tym kółkiem! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń


  8. hey Gorgeous dear,
    This post important and really good the for me is.keep up and thanks to writer for sharing amazing details…

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybór butów jest bardzo duży i znalazłam coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te buty:) uwielbiam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te w krate sa swietne:) ogolnie wszystkie sa swietne:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te ostatnie szpilki :) Ja niestety nigdy nie mogę utrafić z rozmiarem butów na obcasie przy zamawianiu przez internet, więc tylko pooglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te przedostatnie szpilki *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugi rząd nr 3 to buty zdecydowanie dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi i trzeci rząd Twoich propozycji najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety żadne mi się nie spodobały, ale tylko dlatego, że wszystkie są w szpic, a ja takich butów nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I jak tu portfel ma nie ucierpieć przy takich postach. Super zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger