środa, lutego 07, 2018

ZAFUL | bordowa mini spódnica.

Hej!
Witajcie :) Na dzisiaj przygotowałam stylizację na troszkę cieplejsze dni i wyższą temperaturą niż jest obecnie. Mam na sobie bordową, mini spódniczkę z ozdobnymi kółeczkami ze sklepu Zaful. Na górę założyłam czarny sweterek, bordowe botki i żeby trochę rozświetlić i dodać kolorku, narzuciłam ten różowy, pastelowy płaszczyk.



Moim zdaniem jest to zwykła stylizacja, na co dzień, wygodna i na luzie. Jeśli lubicie nosić spódniczki, to tę zdecydowanie Wam polecam, jest bardzo ładna, elastyczna, wygodnie się nosi.
Dajcie znać, jak Wam się podoba ta stylizacja, ok?
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Troszke mi nie pasuje plaszczyk, bo ja z zasady nie lacze czerwieni i rozu, ale tak to jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo modne połączenie kolorystyczne kochana! Świetnie wyglądasz , mam identyczną spódnicę $13.03 $21.34

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko ubieram spódniczki, ale ta ma dużo wdzięku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ta spódnica jest

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Sweterek bardzo mi się podoba! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna spódnica, fajna asymetryczna :) płaszczyk uroczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje do botków : ) Ekstra się w niej prezentujesz, ale mam wrażenie,że na Tobie wszystko świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne połączenie kolorystyczne! Ślicznie wyglądasz!:)
    klik: 13.03$ i 21.34$

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze myślałam, że róż i bordo to nie bardzo, ale... chyba mnie przekonałaś. Ciekawe połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie takie polaczenia kolorystyczne! Ta spodniczka ma swietny kroj!

    OdpowiedzUsuń
  14. tym razem niestety nie jest to mój styl, ale Tobie pięknie w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale duper kolorek tej spodniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobaja mi się Twoje buty :D Przydałyby mi się takie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna jest ta spódniczka, chociaż ja wolałabym inny kolor (z tego co widzę to jednak dostępna jest tylko w tym). Za to sweter idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz! Ja nie czuję się jakoś w takim kroju w literę A. Wolę albo typowo rozkloszowaną, albo dopasowaną ;) Ale dawno takiej nie miałam, może mi się pozmieniało ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka ma śliczny kolorek! Pięknie wszystko połączyłaś kolorystycznie :* Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja. Spódniczka genialna

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się połączenie tej spódnicy z botkami w podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger