czwartek, lutego 22, 2018

ROSEGAL | beżowe czółenka i poszewka.

Hej!
Witajcie Kochani :) Chcę Wam dzisiaj pokazać  prześliczne, beżowe czółenka i śliczną poszewkę na poduszkę. Obie rzeczy zamówiłam w sklepie Rosegal, bardzo lubię ten sklep ze względu na duży asortyment jaki mają, zatem zapraszam na post :)



Te piękne, zamszowe, beżowe buciki skradły moje serce kiedy tylko je zobaczyłam. Są fantastyczne, nie dość że śliczne, to jeszcze mega wygodne, mogę śmiało Wam je polecić. Przy jednej z ostatnich stylizacji już je widzieliście, dlatego dla przypomnienia dałam kilka zdjęć z tymi bucikami :)
Jakość poszewek i ten milusi materiał, jest rewelacyjny :) Co tu dużo mówić, poszewki są super i będę chciała jeszcze inne wzory zamówić :)
Z całego zamówienia jestem bardzo zadowolona :)
Dajcie znać, czy Wam się coś spodobało?
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Butyvsa swietne. Poszewke ogladalam pare razy ale ostatecznie wybralam inny model :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są piękne:) cudowna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty są naprawdę śliczne. Idealny kolor i fason na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty ciekawe, jednak poszewki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna poszewka Ci się trafiła , aja mam takie które materiałem przypominają worki na ziemniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mega poszewka☺ buty też mi się bardzo podobają 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię ten sklep, mają bardzo różnorodny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne buty, również preferuję takie szersze obcasy, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki muszą być bardzo wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. buty z tym obcasem do mnie nie przemawiają, ale poszewka za to jest fenomenalna

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszewka jest super, podoba mi się jeszcze ta przedstawiona w sklepie z drzewem

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Cię, że zamawiasz buty w sklpeach zagranicznych :P W moim przypadku w Polsce mam problem z doborem rozmiaru :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że często zamawiasz buty w zagranicznych sklepach, muszę i ja się przełamać w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aBSOLUTNIE ZAKOCHAŁAM SIĘ w tych butach Kochana ! Są prześliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie poszewki pasowalyby w mojej sypialni :) wygladaja swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. you look beautifull dear love your fabulous shose..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  17. te czółenka są po prostu piękne! Poszewka również mi się bardzo podoba :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladna stylizacja :) sliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta poszewka wygląda pięknie. A do obcasów to zdecydowanie stawiam na szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Buty są cudowne! Widziałam je u Ciebie wcześniej ale nie z tak bliska! Poszewka też ładna ale wolę obrazki niż napisy, chyba że są wykonane bardzo prostą czcionką. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna poszewka, uwielbiam takie dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię butów z takim obcasem, ale... :D Podoba mi się ta poszewka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna jest ta poszewka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coraz więcej ładnych dodatków na tych chińskich stronkach! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger