sobota, lutego 17, 2018

GAMISS | biała bluzka i białe adidasy.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj wyszło nareszcie troszkę słoneczko, dlatego korzystając z pogody zrobiłyśmy z Nikolką (córcią) trochę zdjęć :) Powiem Wam, że jest lepszym fotografem ode mnie :)
Wracając do stylizacji, mam na sobie białą bluzkę, a raczej tunikę, bordowe spodnie które miały być dżinsami ale są materiałowe i świetne, bardzo wygodne białe buty z glitterowymi ozdobnymi gwiazdkami po bokach :)
Wszystkie rzeczy pochodzą ze sklepu Gamiss.




Dzisiejsza stylizacja jest taka codzienna, ale mnie osobiście się podoba, lubię jak jest mi wygodnie.
Biała tuniko/bluzka jest ładna, ma kimonowe rękawy, ściągacz u dołu i niespotykane zapięcie u szyi, żeby włożyć głowę trzeba rozsunąć zamek, fajnie to wygląda.
Spodnie już wcześniej widzieliście, pokazałam Wam je niedawno w połączeniu z szarą bluzką i botkami.
Dzisiaj dla odmiany założyłam białe buty sportowe, z ozdobnymi glitterowymi srebrnymi gwiazdkami po bokach, nie spodziewałam się że trafię z rozmiarem i będą tak wygodne :) Jestem sroczką i bardzo lubię wszelkie, świecące ozdoby, bardzo lubię kiedy coś się błyszczy.
Narzuciłam jasno różową, pikowaną bomberkę.
Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba, dajcie znać, ok?
Pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. Widać, że wiosna się zbliża :) :) Spodnie wpadły mi w oko, mają bardzo ciekawy krój :) A i kolor jest niebanalny

    OdpowiedzUsuń
  2. wow normalnie u Ciebie wiosna, a u mnie zima w pełni. Super zestaw idealny na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  3. białe sportowe buty to klasyka- mam kilka par i uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw :D W końcu słońce się pojawia powoli! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta stylizacja choć spodbie mogłyby być troszkę dłuższe

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dzisiaj było tak pięknie jak u Ciebie na zdjeciach! :D Swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny outficik - taki wiosenny! :) Super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie rozowa bluza, jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie klasyczne, wygodne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, wiosenny zestawik, buty bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej podoba mi się ten zestaw :) Super kolorki. Zdjęcia wyszły super. Rośnie Ci mały fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość bardzo mi się podoba! ślicznie Ci w takich kolorach. Lubię połączenie ciemnej czerwieni i jasnego różu! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wiosenny zestaw, pięknie wyglądasz, spodnie mega fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poczułam wiosnę! Podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory w szafie musza byc! Swietne polaczenie, piekny look! Roz z czerwienia genialnie ze soba wspolgra

    OdpowiedzUsuń
  16. Te białe adidasy wyglądają bardzo zgrabnie i świetnie się prezentują w tym zestawie. Dzięki brokatowym zdobieniom sprawdzą się nawet do sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz Kochana:* super buty i kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej ale fajne te białe adidaski z błyskotką! Białe są trudne w utrzymaniu, dlatego drogich bym już nie kupił, zrobiłam to tylko jeden raz :) Natomiast z takiej stronki czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie mają rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też Kochana jestem sroczką hahah ! Buty są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne buty kochana przyznam szczerze ze lubie biale obuwie sportowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja. Jak wiosennie tam u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam identyczne spodnie, tylko w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger