czwartek, lutego 15, 2018

Meble na wymiar, nie tylko do kuchni.

Meble na wymiar najczęściej zamawiamy wtedy, gdy chcemy zmienić aranżację wnętrza kuchni. Moim zdaniem jest to miejsce w naszych domach czy mieszkaniach, które wymaga odpowiedniego dopasowania mebli pod względem rozmiaru jak i odpowiedniej kolorystyki. Kuchnie staramy się zaaranżować wyjątkowo, pod swoje upodobania zarówno kolorystyczne jak i wedle naszego gustu.
Chcemy w niej czuć się wyjątkowo dobrze i chętnie w niej przebywać.
Ale nie tylko w domu decydujemy się na zrobienie naszych wymarzonych mebli na wymiar. 
Prowadząc firmę handlową (i nie tylko), wiele sklepów, salonów kosmetycznych, czy samochodowych decyduje się na meble na wymiar, chcąc żeby wyglądały elegancko, estetycznie, wyjątkowo i miały niepowtarzalny, nowoczesny design.
W meblach liczy się również doskonała jakość jaką oferuje nam firma abm.com.pl .
Coraz częściej firmy decydują się na to, by w meblach montowane było odpowiednie oświetlenie, które dodatkowo pięknie wyeksponuje nasz towar, ale też doda pozytywnego odbioru przez klienta. Lubimy kiedy coś jest ładnie pokazane, dodatkowe światło sprawi, że artykuły będą miały jeszcze bardziej atrakcyjny wygląd.


Solidne, estetyczne i praktyczne meble do sklepów komputerowych i odpowiednio dobrane do naszych potrzeb, pozwolą na jeszcze lepszą ekspozycję oferowanego asortymentu.
W centralnej części możemy umieścić gondolę sklepową, a tuż za nią ladę z blatem ze szkła lacobel. Szczególną uwagę zwracają witryny z oświetleniem LED, gdzie w nich na szklanych półkach ustawione są smartfony, czy tablety. Regały przyścienne pochodzące z systemu SQUARE cechuje duża funkcjonalność, gdzie sprzedawca może szybko i w łatwy sposób dostosować ekspozycję do własnych potrzeb.



Kiedy zastanawiałam się nad otwarciem salonu stylizacji paznokci temat zaprojektowania pięknych i nowoczesnych mebli na wymiar był mi bardzo bliski. Być może wrócę jeszcze do tego tematu i z chęcią skorzystam, bo nie ukrywam że aranżacje tej firmy bardzo, ale to bardzo mi się wizualnie podobają i wpisują idealnie w mój gust i w moje upodobania.
Więcej zdjęć mebli na wymiar znajdziecie pod tym linkiem  https://www.abm.com.pl/wyposazenie-sklepu-agd-rzeszow-2018

 
Jesteście na etapie zamawiania mebli na wymiar do kuchni, bądź do swojej firmy?
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. będe robić meble na wymiar do kuchni i garderoby, oraz dużej łazienki

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi rodzice w tamtym roku remontowali kuchnię i właśnie brali meble na wymiar - bardzo duża wygoda i idealne dopasowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamawiałam w tamtym roku do kuchni na wymiar ,bo miałam swoją wizje mebli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy narożniki w kuchni i w salonie robione na wymiar. Chcieliśmy mieć dopasowane do wolnej przestrzeni

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś marzylam o własnym sklepie i takie meble bylyby idealne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele pomieszczeń jest trudnych. Nie zawsze mamy taki metraż jaki chcielibyśmy mieć dlatego zakup mebli na wymiar i maksymalne wykorzystanie powierzchnie do przechowywania to najlepsze wyjście. Ja mam szafy na wymiar. W nowym mieszkaniu także zdecyduję się na to rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że ich aranżacje świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy w kuchni meble na wymiar :) To bardzo fajna opcja obecnie, nie musimy się martwić, że nasza przestrzeń będzie niewykorzystana czy źle zaplanowana :) Ja jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Rok temu remontowalismy mieszkanie i czesciowo robilismy meble na zamowienie. To cudowne moc dopasowac wszystko pod siebie i dograc kazdy, nawrt najmniejszy detal! Jesli w przyszlosci bedziemy robic kolejny remont na pewno zrobiny meble na wyniar!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w domu faktycznie tylko w kuchni na wymiar są meble, ponieważ do pozostałych miejsc nie było potrzeby :) Jednak co raz częściej słyszę gdy ktoś robi pod wymiar meble, szczególnie w małych pomieszczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Meble na wymiar to super sprawa, dzięki nim można idealnie wszystko zaplanować i zaaranżować wnętrze. Meble te dodatkowo są wykonywane na indywidualne zamowienie dzięki czemu jakość jes lepsza

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie całe życie kupuje się meble na wymiar - dzięki temu wnętrza wyglądają doskonale

    OdpowiedzUsuń
  13. Meble na wymiar to opcja, z której na 100% skorzystam jeszcze w tym roku. Chcemy kupić nowe mieszkanie i wtedy na bank będę sobie robiła właśnie takie meble. Moim marzeniem są blaty kuchenne, ukryte w szafkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Meble na wymiar to świetna sprawa bo można je spersonalizować i dokładnie dostosować do wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka lat temu remontowalismy kuchnie i meble były robione oczywiście na wymiar, to praktyczne rozwiązanie, często wcale nie dużo droższe od gotowców, a mamy wszystko dopasowane tak jak chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nigdy się nie zastanawiałam nad tym, że do sklepów itp. zamawiane są meble na wymiar :) Mnie takie meble na wymiar przydałyby się do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat mam na tyle dobrze, że mój Tatuś ma firmę i stolarnię więc meble bym zamawiała u niego <3 :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Moi rodzice z tego co kojarzę, to właśnie też brali kuchnię na wymiar :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger