poniedziałek, lutego 12, 2018

FASHIONMIA wishlist.

Hello dear :) 
I invite you today to my favorite fashionmia.com store
This store has a wide range of blouses, dresses, jackets, blazers, trousers, skirts and other clothing.
I will show you today only a few suggestions from this store.
They will be t-shirts for women.
And some proposals from the casual blazers for women section.
I invite you to the apostle :)
 
1.KLICK    2.KLICK    3.KLICK    4.KLICK
 
 1.KLICK    2.KLICK    3.KLICK    4.KLICK
 
1.KLICK    2.KLICK    3.KLICK    4.KLICK

I showed only a few proposals that I personally like very much.
The store has a wide range of beautiful, ladies jackets for all occasions and elegant, but also for casual stylizations, every suitable suit for you.
A wide range of women's t-shirts will allow you to find both elegant, formal and special occasions, but also those in which we will feel good every day. Be sure to check out the store's website, you will find many beautiful things for yourself and your loved ones.
 
 

18 komentarzy:

  1. biały żakiecik na dole jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow supper post dear love it, keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, zwłaszcza marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo fajnych ciuszków tu wypatrzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten błękitny żakiet na samym dole jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne żakiety, najbardziej podobają mi się te biało czarne.

    OdpowiedzUsuń
  7. typ marynarki niebieskiej bardzo mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne mają te marynarki i żakiety, w sam raz do stylizacji eleganckich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy, ta pierwsza marynarka jest cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś dostałam parę ciuchów z tej firmy :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieska koszula bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy pokazałaś w tym poście. Najbardziej spodobała mi się jasnoniebieska marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ile możliwości różnych stylizacji! Jestem ciekawa tej strony

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Pierwsza marynarka w ostatnim rzędzie bardzo mnie zainteresowała! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger