środa, lutego 21, 2018

ZAFUL | czarna bomberka i szary płaszcz w kratkę.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dalej korzystając z ładnej pogody, przygotowałam dla Was kolejną, wiosenną stylizację. Tym razem zobaczycie piękną, czarną bomberkę z cudownymi haftami i płaszczyk wiosenno jesienny, który niestety nie spełnił moich oczekiwań. Obie rzeczy zamówiłam w sklepie Zaful
 

 KURTKA klik
PŁASZCZ klik
SZPILKI klik

Jak tylko zobaczyłam tę bomberkę niesamowicie mi się spodobała, szczególnie te przepiękne hafty na rękawach, które biegną w stronę pleców, "złote skrzydła anioła" :)
Kurteczka jest przepiękna, idealna na wiosnę i lato. Wybrałam rozmiar L, ale myślę że gdybym wzięła M to też byłoby dobrze.
Do zamówienia wpadł również ten piękny, szary płaszczyk w kratkę. No i niestety on zupełnie nie spełnił moich oczekiwań, jakość jest kiepska jeśli chodzi o materiał i wykonanie, do tego rękawy są za kuse i znów tak jak w przypadku czerwonej parki wiązanie paska jest tuż pod biustem. Nie czuję się komfortowo w tym, dlatego Wam go nie pokazałam na sobie. Szkoda, bo na zdjęciu w sklepie prezentuje się świetnie, dlatego się na niego skusiłam. W Zaful przeważnie są świetne rzeczy, ale jak widać czasem zdarzą się i nie trafione.
Wczoraj pokazywałam Wam skórzaną kurteczkę i tam widzieliście te śliczne, czarne szpileczki, które pochodzą ze sklepu Gamiss i dzisiaj je tutaj podlinkowałam.
Dajcie znać, czy Wam się kurteczka podoba, lubicie bomberki?
Wybaczcie, ale robiłam zdjęcia jednego dnia i zmieniałam tylko góry, dlatego jestem znów w tych samych spodniach, mam nadzieję że mi to wybaczycie ;)
Pozdrawiam :)

45 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu myślę o zakupie takiej bomberki, ale ja wolałabym jednolitą, ew z jakimiś małymi dodatkami z przodu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpileczki mi się podobają - bo nie są wysokie - coś na moją schorowaną nogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się haft, lubię takie oryginalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super bomberka, świetne hafty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberka jest super. Gdyby byla w granacie to na bank bylaby moja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wyglądasz perfekcyjnie:) super kurtka i ten płaszczyk:*

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz bardziej mi się spodobał, kurcze ale u Ciebie piękna pogoda, mam spódnice do pokazania i chciałam w wiosennym klimacie dać, ale u mnie ciągle zalega śnieg

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podobają się kurtki typu bamberko ale u kogoś :) Nie pasuje mi u mnie ten krój. Szkoda, że płaszczyk Cię rozczarował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten płaszczyk jest świetny, ale to chyba ta bomberka skradła moje serce *.*

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszczyk jest bardziej w moim stylu, ładne szpileczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam się za takim krojem, bomberki nie pasują do mojej figury i jakoś źle się w nich czuję ☺ za to płaszczyki jeszcze z paskiem w talii sa dla mnie idealne ☺💖💖

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam bardzo podobny płaszcz i też nie jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten bomber, uwielbiam tego typu kurtki:) Ślicznie wyglądasz:)
    Co do płaszcza, to się nad nim zastanawiałam niedawno, chyba dobrze, że się nie skusiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpileczki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak wyszło z tym płaszczem. Mnie też parę razy z Zaful poprzychodziły takie buble. Na szczęście zdecydowana większość rzeczy jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że płaszczyk nie spełnił Twoich oczekiwań bo wygląda na fajny

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz jakis czas poluje na taki plaszczyk w krate,szkoda ze ten nie spelnil Twoich oczekiwan bo na stronie swietnie sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kurtka I ten plaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No bomber wymiata Kochana !! Wybrałaś dobry wybór haaha :) Świetny pomysł z tymi skrzydłami :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Widziałam tę bomberkę u Ciebie na Instagramie! Jest naprawdę niezła! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam hafty na ubraniach! Nadaja rzeczom fajnego, oryginalnego charakteru

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że ten płaszczyk nie spełnił oczekiwań, na stronie sklepu faktycznie wygląda zachęcająco. Kurteczka nie w moim stylu, ale cała reszta stylizacji już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietnie ta kurtka wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię kurtek w takim stylu, jednak ta jest wyjątkowo oryginalna. Ciekawa jestem czy dałoby się ją zestawić z jakąś sukienką w zupełnie innym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś nie za bardzo lubiłam kurtki o takim kroju, ale teraz się przekonałam i mam kilka bomberek w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszczyk jest super, kurtka nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  27. Złote skrzydła anioła na plecach bomberki to bardzo ciekawy element!
    Nigdy wcześniej nie spotkałam się z czymś takim.
    Pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger