piątek, lutego 16, 2018

ROSEGAL | obiektywy do telefonów.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jak mogliście od jakiegoś czasu zauważyć, pojawiło się u mnie trochę gadżetów, tym razem jest bardzo podobnie, zamówiłam dwa zestawy obiektywów do telefonów ze sklepu Rosegal
O nich będzie poniżej, więc zapraszam na post :)




 Chciałam Wam dzisiaj pokazać te obiektywy, które zamówiłam, byłam ich niezmiernie ciekawa, głównie zależało mi na obiektywach macro, żebym mogła robić zdjęcia lakierów do paznokci, czy samego już gotowego efektu na paznokciach. Czasami widywałam na blogach takie fajne zbliżenia i wtedy dokładnie było widać jakieś drobinki w lakierach, czy pyłkach. Obiektyw macro do lustrzanki na chwilę obecną dla mnie jest za drogi, dlatego skusiłam się na taki zamiennik do telefonu. Ale jakoś koniec końców mam mieszane uczucia co do tych obiektywów, niby działają z moim telefonem, ale jeszcze nie do końca się z nimi zgrałam. A kiedy robię lustrzanką zdjęcia, zapominam o tych obiektywach, dlatego nie wiem czy je będę używała, chyba wolę standardowy obiektyw przy lustrzance ;)
Jeśli jednak macie ochotę na takie gadżety, to możecie spokojnie je sobie zamówić, kosztują grosze. Są kompatybilne praktycznie z każdym telefonem.
Obiektyw 3w1:
Głównie kompatybilny z: Galaxy Note 2 N7100, Galaxy Note 4, Google Nexus 4/5, HTC, HTC One M9, iPhone 4 / 4S, iPhone 5 / 5S, iPhone 5C, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6S, Nokia Lumia 920/820, Samsung Galaxy Note 3, Samsung Galaxy S3 I9300, Samsung Galaxy S4 i9500, Samsung Galaxy S5, Samsung Uwaga 5, Samsung S6 Edge, Samsung S6 Edge Plus, Sony Ericsson, Xperia Z3
Funkcje: Selfie Stick
Waga produktu: 0,0 600 kg
Waga opakowania: 0,0700 kg
Rozmiar opakowania: 20,00 x 8,00 x 2,00 cm / 7,87 x 3,15 x 0,79 cala
Zawartość opakowania: 1 x obiektyw typu "rybie oko", 1 x obiektyw szerokokątny, 1 x obiektyw makro, 1 x klips

Co sądzicie o takich obiektywach? Czy raczej stawiacie na normalne obiektywy macro do lustrzanek?
Pozdrawiam :) 

38 komentarzy:

  1. Tez mam taki obiektyw i musze przyznac ze z niego nie korzystam. Poczatkowo sie bez jiego nie ruszalam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kupiłam smatwatch i niby działa ale słaby jest i ten krótki pasek.
    Widziałam te obiektywy i też byłam ich ciekawa,

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie ciekawiły te obiektywy, ale nie Ty jedna nie jesteś z nich w pełni zadowolona, więc ostatecznie darowałam sobie zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam je w koszyku, ale wolalam ringa, wiec je usunelam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O w końcu dotarły? Ja tak jak Tobie pisałam z makro jestem mega zadowolona i tylko jego używam ;) Natomiast do aparatu nic nie kombinuję i używam tego obiektywu od aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy używała bym takich gadżetów, choć są to ciekawe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś słyszałam, że nie są fajne - ogólnie to ja o takich gadżetach zapominam, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam że są obiektywy do telefonów:) super gadżet:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamówiłam te obiektywy, ale jakoś mnie nie przekonują do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te obiektywy! Muszę sobie taki zamówić! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie wolałabym do lustrzanki obiektyw, szkoda, ze nie mają haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, ja to chyba sto lat za murzyanmi jestem, bo nawet nie wiedziałam, że są takie obiektywy do telefonów :P hehehe
    może rzeczywiście trzeba bardziej je rozkminić i będą spełniały swoją rolę :)
    Ja bym chętnie na nie się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie kusi mnie taki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! Sama nie wiem, czy bym się skusiła, niby fajne, ale pewnie też bym ciągle o tym zapominała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero niedawno się dowiedziałam, że są obiektywy do telefonów, ciekawa opcja, ale chyba jednak wolę klasyczne z lustrzanką:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne obiektywy, ale w ogole ich nie uzywam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zastanawiam się nad zakupem takiego gadżetu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja koleżanka ma takie obiektywy do robienia zdjęć paznokciom i jest nimi zachwycona Kupowała gdzieś w Chinach, ale mówi, że są bardzo dobrej jakośći ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zamówić ten 3w1, jestem go bardzo ciekawa. Te zestaw 3 obiektów mam i jak na taką cenę to nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawia mnie te obiektywy. Chyba zamówię

    OdpowiedzUsuń
  21. Również posiadam te obiektywy, ale korzystam z nich bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja posiadam macro do lustrzanki , ale własnie też chce zakupić do smartfona taki obiektyw :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa sprawa :) a teraz w telefonie w końcu mam dobry aparat!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger