niedziela, lutego 11, 2018

FLOWPERFUMES perfumy nr 19 i 31.

Hej!
Witajcie Kochani w niedzielne popołudnie :) Mam nadzieję, że miło spędzacie czas?
Zapraszam Was dzisiaj do świata FlowPerfumes.com 
będzie pachnąco za sprawą dwóch zapachów o numerach 19 i 31 zaprosi nas Dolce&Gabbana oraz Lancôme.
Zapraszam na post :)

 Zapach Damski
Wystarczy jeden ‘niuch’ tych perfum, aby zorientować się, że chodzi im o proste, naturalne piękno, wolność wyboru, nieszablonowość i prawo do stanowienia o własnym szczęściu.
Inspirację zwykłą radością z życia odzwierciedlają nuty zapachowe, z których zapach się składa.
W nutach głowy radośnie błyszczą gruszka i czarna porzeczka, tworząc doskonały wstęp do ciepłych, apetycznych i pudrowych nut serca oraz bazy z irysem, jaśminem, kwiatem pomarańczy, wanilią, fasolką tonka, paczuli i pralinami.
Pokochaj życie!
Pojemność: 50 ml. 

Zapach Damski
Zapach nieformalny i wietrzny, błyskotliwy, owocowo-kwiatowy, przywodzący na myśl atmosferę wakacji na Sycylii. W apetycznych i świeżych nutach głowy znajdziemy zielone jabłko, cedr, dzwonek i sycylijską cytrynę, które sprawią, że przed oczami stają nam sycylijskie lasy nad brzegiem morza.
W nutach serca biała róża, bambus i jaśmin koją, osładzają, hipnotyzują.
Nuty bazy przynoszą świetliste piżmo, spokojny cedr i głęboką, bursztynową ambrę. Lekka doskonałość.
Pojemność: 50 ml.

Zacznę od tego, że paczuszka przychodzi do nas pięknie zapakowana, w środku znalazłam dwa piękne flakoniki perfum, ulotki z informacjami i przewodnikiem, który pomoże znaleźć odpowiedni zapach, plus dwie próbki losowo wybrane.
Czyli od samego początku jest bardzo miło, firma dba o całkowity wizerunek, ja miałam uśmiech na twarzy patrząc jak wszystko jest ładnie przygotowane i ułożone w paczuszce, a nie rzucone byle jak.
Kolejną sprawą jest wygląd flakoników, które są kwadratowe, przeźroczyste z drewnianymi, prostokątnymi zakrętkami. Powiem Wam, że taka prostota i totalny minimalizm bardzo mi odpowiada, świetnie to wygląda, ja jestem tymi flakonikami zachwycona :)
Jeśli chodzi o zapachy, to oba są śliczne, i oba są bardzo różne od siebie. 31 jest ciepły, słodki, kwiatowy z nutą czegoś eleganckiego i wytwornego, który zaprasza na romantyczną kolację, by przytulić się i zatopić w objęciach ukochanej osoby.
19 jest zapachem chłodnym, mroźnym, wyrachowanym i poważnym, kiedy jesteśmy pewne siebie i dążymy do wybranego celu.
Tak odbieram te dwa zapachy, wąchając je takie obrazy mam przed oczami.
Powiem Wam, że absolutnie nie czuć w nich żadnej "tandetnej nuty", są wyraziste i czyste, długo utrzymują się na ciele.
Dlatego gorąco je polecam, jeśli chcecie poznać i wypróbować zamienniki to skorzystajcie, mam dla Was również kod rabatowy -15%: BeautyAndNails

https://www.flowperfumes.com/

Pozdrawiam :) 

22 komentarze:

  1. Fajne flakoniki.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądają wizualnie, ciekawe czy by mi się zapach spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania to jest po prostu petarda. Niby nic wielkiego a efekt wizualny jest niesamowity, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się te drewniane korki, super to wygląda. nie miałam jeszcze perfum tej marki, czasami sięgam po zamienniki bo oryginalne czasami mają astronomiczne ceny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zauroczona designem tych buteleczek! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. super buteleczki! :D Piękne są! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu ta marka perfum wszędzie mi się pojawia. Gdzie nie wejdę tam je widzę - to chyba znak, że czas i pora je wypróbować. Uwielbiam otaczać się pięknymi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania i flakoniki super:). Chetnie je wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się wygląd flakoników, zwłaszcza drewniane zatyczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam styczności z tą firmą, ale ze względu na to, że aktualnie jestem na etapie poszukiwania swojego wymarzonego zapachu sprawdzę co mają w ofercie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich perfumy!Jak dla mnie pachna identycznie jak oryginalne i do tego bardzo trwale:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny design. Ja od Lancome kocham zapach Miracle <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Od jakiegoś czasu mam okazję używać tych perfum (11 i 23) i jestem z nich bardzo zadowolona! Piękne opakowania, długo utrzymujące się zapachy. Czego chcieć więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. znam i uwielbiam, mają śliczne flakoniki

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się flakony tych perfum! Są tak naprawdę proste, ale chyba jeszcze nie widziałam, żeby ktoś tak podszedł do tematu perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się wcześniej z tymi perfumami ale zapachy są dość zachęcające ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na ich teramt to za bardzo nie moge sie wypowiedziec bo nawet nie mam jak powachac :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne flakoniki! Muszę wypróbować, zaraz sprawdzę, czy maja zamiennik moich ulubionych perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O świetnie, że mają odpowiednik D&G. Muszę koniecznie kupić nr 19 w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiednik Dolce&Gabbana Light Blue nr 19 chętnie bym sobie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfumy bardzo fajnie się prezentują. Opakowania są proste ale urocze

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger