niedziela, lutego 04, 2018

GAMISS | Smart Watch.

Hej!
Witajcie Kochani :) Są tu miłośniczki zegarków i aktywności fizycznej? A może lubicie różnego rodzaju gadżety? Korzystacie z różnego rodzaju wynalazków? Jednym z takich na pewno jest Smart Watch.  Ten który ja Wam dzisiaj pokażę zamówiłam w sklepie Gamiss.



Ja osobiście nie przepadam za noszeniem zegarków, dlatego ich nie posiadam. Jednak na ten smart watch postanowiłam się zdecydować ze względu na to, że zamierzam podjąć większą aktywność fizyczną od wiosny. A taki gadżet na pewno mi w tym pomoże :) Ma wiele przydatnych funkcji, ale typowo sportowych, czy fitness jak mierzenie kalorii, kroków, dystans, puls itd. Natomiast brakuje w nim możliwości rozmowy jak przez telefon, niby pokazuje kto dzwoni, ale chyba nie ma możliwości odbioru, a może ja jeszcze tego nie opanowałam haha ;)
Żeby zaczął poprawnie działać musimy pobrać odpowiednią aplikację na telefon, oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia ( jak nie zapomnę to wkleję).
W tym smarcie nie ma kolorów, jak w innych modelach, szkoda bo lubię kolorowe ikonki ;)
Dokładnie sprawdzę jego możliwości wiosną i latem, kiedy będę jeździła na rolkach, czy rowerze. 
Dajcie znać, czy lubicie takie gadżety i czy macie takie smarty?
Pozdrawiam :)

40 komentarzy:

  1. SMART WATCH to fajny bajer, ostatnio sama zastanawiam się nad jego zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny gadżet, przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SmartWatch jest bardzo fajny, ale ja preferuje zwykle zegarki. Natomiast dzieciaki w mojej rodzinie maja fioła na ich punkcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ładnie :) Fajna sprawa dla aktywnych :) I co, rower wybrany?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten smart watch! Ja też planuję od wiosny wziąć się porządnie za swoje ciało fizyczne. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny gadżet, mam nadzieje że będziesz z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają smartwatche od MK, ale za sam wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zegarek, chyba sobie taki zamówie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam opaskę smart band, byla do telefonu w zestawie. Sama pewnie bym sobie nie kupiła, a jak dostałam to bardzo się ucieszyłam i przyznam, że nawet często z niej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten smartwatch. Mam trochę inny z tego sklepu i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam tego typu zegarka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niekoniecznie na moje potrzeby, ale bardzo ciekawy gadżet, widzę, że mocno popularny, bo już wyprzedany na stronce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jesem jego żywotności. Koniecznie daj znać po dwóch miesiącach bo jeśli będie działał t się skuszę :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam tego typu urządzenia. Fajnie ze sa tansze wersje, ktore niczym niepdbiegaja od tych drogich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki gadżet raczej nie byłby dla mnie przydatny, ale to dobrze że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zegarki uwielbiam, ale do takich się zraziłam. Zamówiłam jeden smartwatch - tanie niestety one nie są i nie działa. Działał, dopóki się nie rozładował. Próbowałam naładować - nic z tego :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałby mi się taki gadżet. Dodaję sobie do zakładek ten smart watch i przy najbliższych zakupach na Gamiss chyba się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ogromną gadżeciara i uważam że ten zegarek jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O widzę że to idealny gadzęt dla osob, które chcą dbać o swoje zdrowie i uprawiają sporty :) Ja smartwatcha jeszcze nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sprawa z takim zegarkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki smart watch to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger